2011-04-29, 01:13
Bannlyst
jag använder mig av postkran och får bra brunt 5för 5 från chris bubbligt rätt så mjukt + olika strains beronde på vad han har tagit in oftast 600-650 för en 5a dunder weed från chris. köper även en del svart 100 kr grammet även det av bra kvalite

jag föredrar helt klart en postkran. om han är seriös

vad tycker ni om post kraner?

använder ni helst postkran?
Citera
2011-04-29, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emeliefour
jag använder mig av postkran och får bra brunt 5för 5 från chris bubbligt rätt så mjukt + olika strains beronde på vad han har tagit in oftast 600-650 för en 5a dunder weed från chris. köper även en del svart 100 kr grammet även det

jag föredrar helt klart en postkran. om han är seriös

vad tycker ni om post kraner?

använder ni helst postkran?

Jag åker helst själv ner till Köpenhamn och köper själv.
Citera
2011-04-29, 01:18
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Jag har fått för mig att cb fastnar oftare i tullen än andra droger (säkert fel) så jag har aldrigt köpt så.
Citera
2011-04-29, 01:22
Bannlyst
Nej det har jag aldrig testat, Men är inte risken stor att han säger att han har skickat (du har betalat) och så struntar han i att skicka, och säger att det måste ''fastnat'' i tullen osv..
Citera
2011-04-29, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrjutube89
Nej det har jag aldrig testat, Men är inte risken stor att han säger att han har skickat (du har betalat) och så struntar han i att skicka, och säger att det måste ''fastnat'' i tullen osv..

han skickar alltid rek som tur är om man betalar 50 kr extra då kan man följa brevet + så är det inrikes så klart =) men har byggt en tillit nu så känns onödigt att han skulle scamma mig på ca 500-600 kr när jag har köpt ett 20 tal gånger och en så länge har det funkat perfect för mig
Citera
2011-04-29, 01:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NicolasCage
Jag åker helst själv ner till Köpenhamn och köper själv.

jo men jag vill inte riskera att smuggla in nåt och sedan åka ditt risken finns.. ger hellre då en liten extra peng för jobbet

fast han tar nog in mkt så han får det billigare en vad man får om man köper några gram
Citera
2011-04-29, 02:01
Medlem
G-codes avatar
Din postkran måste vara väldigt seriös, han tar stora risker och lär åka fast snart. Hur betalar du honom? Om han torskar och snuten får reda på att han är postkran så lär de checka hans bankkonto för att se överföringarna, och därmed kanske kan lista ut ett par köpare..Hoppas han inte sparar msnloggar/adresser eller andra spår och att han försöker använda sig av ett konto som inte går att spåra till honom.

För ett par år sedan torskade en rätt stor postkran som hade en bred kundkrets och ett par stycken av hans köpare kunde spåras och arresteras. Men risker går inte att undkomma hur man än köper sitt röka, man gör vad man måste göra helt enkelt.
Citera
2011-04-29, 19:57
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emeliefour
han skickar alltid rek som tur är om man betalar 50 kr extra då kan man följa brevet + så är det inrikes så klart =) men har byggt en tillit nu så känns onödigt att han skulle scamma mig på ca 500-600 kr när jag har köpt ett 20 tal gånger och en så länge har det funkat perfect för mig
REK? det ger ganska bra bevis på att du mottagit paketet av fri vilja också......
Citera
2011-06-06, 22:06
Medlem
Köpt av samma mailkran i två år snart... Alltid bra varor till vettiga priser.. 10 fint brunt för 800 tex.. Finns oftast grönt inne också.. olika strains... piller.. u name it.. duno.. funkat riktigt bra hitills.. Tror inte det förs nåt register öht...
Citera
2011-06-06, 22:08
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-code
Om han torskar och snuten får reda på att han är postkran så lär de checka hans bankkonto för att se överföringarna,

Vem fan använder bankkonto till sånt?

Och även om dom nu gör det så sätter man ju så klart in anonymt över disk.
Citera
2011-07-18, 15:38
Medlem
Finitos avatar
Handlar alltid av postkran, sjukt smidigt! mycket sorter och bra pris
Citera
2011-07-18, 15:40
Medlem
CoopColas avatar
Inte cb, men annat. Fast de flesta man stöter på brukar ju ha röka också, skulle nog kunna tänka mig att beställa om det var riktigt torrt här hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in