• 1
  • 2
2011-04-28, 23:22
Bannlyst
Svar på: Prata om det. / Fråga syskonet. / Måste få bort honom från kyrkan. / Hämnas.

Två saker gör det svårt. För det första är det inget man vill prata om av massa olika anledningar. Det andra är att jag inte vill göra min potentiella "fantasi" större och skämma ut mig i onödan. Vet inte vad man ska sätta för etiketter här på mig och "GM". För mina minnen är vaga, och svårtolkade. Han kunde traska över i gubbkallingar och skeda. Får konstiga minnen av kyssar på håret, och en haka som "håller huvudet". Det där med syskonet är jag 99% säker på. Väldigt klart minne. Det som de gjorde lutar ganska starkt åt något sexuellt, fast "behöver inte" vara det. Han har 'oskyldiga'(?) bilder på oss när vi springer runt nakna på sommaren på landet, det är 100% säkert.
Senast redigerad av qickman 2011-04-28 kl. 23:26.
Citera
2011-04-28, 23:36
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnderwearMan
Nu vet jag inte hur det är med psykologers skyldighet att anmäla vid tillfällen som de här, men om du inte lämnar ut något namn kan den ju inte göra så mycket. Prata med någon professionell är nog definitivt något du borde göra dock.

Jag är bekant med en som blev sexuellt utnyttjad som barn utav sin far och nu har hon tagit upp det i samtalsterapi. Av det som jag har fått höra har ingen anmälan blivit gjord emot fadern och hennes psykiater ber henne att ta upp det med fadern och lösa det på egen hand. Låter väldigt knasigt enligt mig då...
Citera
2011-04-29, 13:40
Medlem
antiadmins avatar
Sätt eld på hans hus, slå skiten ur honom. Förstör hans liv.
Då gör du jävligt rätt!
Citera
2011-04-29, 16:46
Medlem
2bad2dies avatar
Döda, döda, döda, döda
Citera
2011-04-30, 02:06
Medlem
greenbatmans avatar
Finns det nått skäl varför du inte skulle vilja mörda honom?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in