Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-10-02, 01:29
Medlem
Jag blev lite nyfiken på en tråd som hade blivit flyttad från Medier o Journalistik, till Skvaller. Förmodlingen är jag för trött för att vara här ikväll, och därför inte hittar tråden. Hjälp, var finner man "Skvaller" här på Flashback? +o(
Citera
2004-10-02, 01:33
Medlem
xatrixs avatar
Kolla högst upp i det forumet...
Citera
2004-10-02, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Kolla högst upp i det forumet...

Tack snälla för hjälpen. Får nog bli ett besök hos Optikern lite senare idag!
Citera
2004-10-12, 22:25
Medlem
Dr Manhattans avatar
Tycker inte att det är Messman som borde gå till optikern utan denna underliga konstruktion som borde ändras. Finns ingen som helst anledning att gömma skvallerforumet på detta sätt bara för att det föddes pga mycket skvallertrådar i M&J.

Gör Skvaller till ett vanligt forum. Nu.
Citera
2004-10-12, 23:11
Medlem
david_båths avatar
håller med. skvaller borde vara ett eget forum.
Citera
2004-10-12, 23:17
Medlem
LadyTieras avatar
Jag ansåg det från början och anser det fortf, skavller är ett eget forum och borde frigöras från medier.

skicka gärna pm till admin om det
Citera
2004-10-12, 23:25
Medlem
Håller med alla andra, självklart ett eget fora, underforum missar nog många.
Citera
2004-10-13, 18:26
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Manhattan
Tycker inte att det är Messman som borde gå till optikern utan denna underliga konstruktion som borde ändras. Finns ingen som helst anledning att gömma skvallerforumet på detta sätt bara för att det föddes pga mycket skvallertrådar i M&J.

Gör Skvaller till ett vanligt forum. Nu.

Admin har upprepade gånger skrivit att skvaller inte kommer att bli ett eget forum. Sök och du ska finna.
Orsaken är nåt i stil med att det inte är bra för Flashback att den typen av trådar ligger alltför väl synliga.
Citera
2004-10-13, 23:02
Medlem
Webbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Admin har upprepade gånger skrivit att skvaller inte kommer att bli ett eget forum. Sök och du ska finna.
Orsaken är nåt i stil med att det inte är bra för Flashback att den typen av trådar ligger alltför väl synliga.

Det är en konstig förklaring tycker jag. Skäms FB för sina skvallrande medlemar eller vad?
Men eftersom jag tog upp frågan för ett par månader sen och fick svaret att det inte skulle vara fler forum för tillfället. Så har jag accepterat. Det Admin har bestämt sig för ändrar han sällan!
Citera
2004-10-14, 22:19
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webbe
Det är en konstig förklaring tycker jag. Skäms FB för sina skvallrande medlemar eller vad?

Nej det har snarare att göra med att vissa trådar i det forumet ibland ligger på gränsen till förtal och/eller brott mot PUL. Admin är därför helt enkelt rädd för att forumet kan bli nerstängt om dessa trådar är för lätthittade.
Det är åtminstone den förklaringen han/hon gett tidigare.
Citera
2004-10-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Nej det har snarare att göra med att vissa trådar i det forumet ibland ligger på gränsen till förtal och/eller brott mot PUL. Admin är därför helt enkelt rädd för att forumet kan bli nerstängt om dessa trådar är för lätthittade.
Det är åtminstone den förklaringen han/hon gett tidigare.
Då borde väl skvaller bara synas för inloggade användare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in