Hej flashback . Det var nu 2 månader sen mitt smink vart stulet, ni tänker lite smink köp nytt. Men jag var och fick en prislista idag på hur mycket hela kostade, det vart 1600kr.
Jag var över hos en kompis och skulle sminka mig för att senare festa då jag glömmer det där. Hon har senare vägrat att lämnat tillbaka det. Vad ska jag göra?
Hej flashback . Det var nu 2 månader sen mitt smink vart stulet, ni tänker lite smink köp nytt. Men jag var och fick en prislista idag på hur mycket hela kostade, det vart 1600kr.
Jag var över hos en kompis och skulle sminka mig för att senare festa då jag glömmer det där. Hon har senare vägrat att lämnat tillbaka det. Vad ska jag göra?
schyst polare
Säg åt henne att ge dej 1600kr eller sminket..
Annars ere väll catfight enda utvägen ^^
Varför i helvetet beter ni er som 14 då? 1. gå dit och hämta sminket 2. Polisanmäl. 3. Gå vidare 4. RING HENNES JÄVLA MAMMA OCH SÄG TILL HENNE EFTERSOM DU INTE GÖR NÅGOT ÅT SAKEN SJÄLV!(eftersom hon andre verkar totalt efterbliven så tror jag det är det bästa alternativet)