2011-04-27, 21:27
Medlem
Har en fråga, stänger anavar av min egen testo produktion helt eller bara lite på en normal kur på typ 7-8w 50ed?

tacksam för svar. samt behöver man köra en pct
Citera
2011-04-27, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zippon
Har en fråga, stänger anavar av min egen testo produktion helt eller bara lite på en normal kur på typ 7-8w 50ed?

tacksam för svar. samt behöver man köra en pct

Ja, stänger av helt. Du ska köra PCT. Ta 20mg nolva i 3 veckor. Jag tog i bara 2 veckor efter 50 dagar med anavar och jag kände att det va lite för lite efteråt...

Egna tankar dock. Andra kanske har andra erfarenheter.

EDIT: Vilken dos ska du köra?
Citera
2011-04-27, 22:47
Medlem
kommer köra stegrande, upp från 30 till 60 ner till 30 till sista tab. Fått för mig att det är bäst på dessa piller. Har nolva hemma. Hört mycket av bekanta att man inte behöver köra pct på anavar.

Edit: kommer den egna produktionen tillbaka alltid? lite nojig över detta
Senast redigerad av Zippon 2011-04-27 kl. 22:51.
Citera
2011-04-27, 22:51
Medlem
Citat:
kommer köra stegrande, upp från 30 till 60 ner till 30 till sista tab. Fått för mig att det är bäst på dessa piller. Har nolva hemma. Hört mycket av bekanta att man inte behöver köra pct på anavar.

Varför i helvete ska du trappa upp? Kör hellre 40mg ED eller 50mg ED om du har så det räcker i 50 dagar. Jag körde 40/50 och ångrade mig efteråt att jag inte körde en 60/50...

Dina bekanta vet inte vad dom snackar om. PCT behövs.
Citera
2011-04-27, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunden12
Varför i helvete ska du trappa upp? Kör hellre 40mg ED eller 50mg ED om du har så det räcker i 50 dagar. Jag körde 40/50 och ångrade mig efteråt att jag inte körde en 60/50...

Dina bekanta vet inte vad dom snackar om. PCT behövs.

Ok. som jag skrev i första inlägget var min första plan 50ed, har så det räcker, kommer få över hur som. Min största noja är att inte få tillbaka min egna produktion, är det vanligt att råka ut för detta på en sådan svag kur?
Citera
2011-04-27, 23:05
Medlem
Citat:
Ok. som jag skrev i första inlägget var min första plan 50ed, har så det räcker, kommer få över hur som. Min största noja är att inte få tillbaka min egna produktion, är det vanligt att råka ut för detta på en sådan svag kur?

Jag har läst oändligt många anavarkurrapporter innan jag körde min kur. Anavar va min förstakur.
Ingen , vad jag har läst har fått problem med att få tillbaka sin egenproduktion. Du ska inte vara orolig. Så svaret: Nej, det är sannerligen inte vanligt.

Största nackdelen med anavar är att många upplever en extrem trötthet, men jag måste säga att jag inte gjorde det. Visst, jag va lite tröttare. Men det va ju liksom inga problem att ta sig upp på morgonen.

Men känslan jag hade va GRYM. Sjukt fet pump och blev bra mycket mer vaskulär, trots att jag låg på ett par hundra +kcal. Mycket fina styrkeökningar med, som inte försvann nämnvärt efter kur.

Se till att gå på nolva dagen efter du tagit sista anavarpillret. Gå på ialf 3 veckor. Kanske 4? Du får känna efter lite. ÄT BRA under PCT och gymma på som vanligt.

BTW, min libido va hur bra som helst under kuren. Dock sämre under PCT. Men nu är allt tillbaka till normalt, om inte mer... =P

Lycka till å kör hårt. Hör av dig om du har frågor.

EDIT: Fan vad jag glömmer saker... Kör på 50mg ED från dag 1. Kör på 60 mg om du har så det räcker =)
Citera
2011-04-27, 23:14
Medlem
Citat:
Jag har läst oändligt många anavarkurrapporter innan jag körde min kur. Anavar va min förstakur.
Ingen , vad jag har läst har fått problem med att få tillbaka sin egenproduktion. Du ska inte vara orolig. Så svaret: Nej, det är sannerligen inte vanligt.

Största nackdelen med anavar är att många upplever en extrem trötthet, men jag måste säga att jag inte gjorde det. Visst, jag va lite tröttare. Men det va ju liksom inga problem att ta sig upp på morgonen.

Men känslan jag hade va GRYM. Sjukt fet pump och blev bra mycket mer vaskulär, trots att jag låg på ett par hundra +kcal. Mycket fina styrkeökningar med, som inte försvann nämnvärt efter kur.

Se till att gå på nolva dagen efter du tagit sista anavarpillret. Gå på ialf 3 veckor. Kanske 4? Du får känna efter lite. ÄT BRA under PCT och gymma på som vanligt.

BTW, min libido va hur bra som helst under kuren. Dock sämre under PCT. Men nu är allt tillbaka till normalt, om inte mer... =P

Lycka till å kör hårt. Hör av dig om du har frågor.

EDIT: Fan vad jag glömmer saker... Kör på 50mg ED från dag 1. Kör på 60 mg om du har så det räcker =)

Tack för bra svar! Jag har några vänner som kört Anavar, då av märket SharkL. Alla har fått olika resultat. Som du nämner har jag hört trötthet som den biverkning folk nämner. Men av dom som jag pratat med har ingen gnällt över detta. Inte någon av mina bekanta har känt sig tröttare än vanligt. Bra pump och känsla runt week 3. Jag har köpt Milk tistel för att vara kompis med levern och jag har Nolva för 4 weeks hemma.

Edit: nu va jag för snabb, kan man ta några öl under Nolvan?
Senast redigerad av Zippon 2011-04-27 kl. 23:18.
Citera
2011-04-27, 23:20
Medlem
Citat:
Tack för bra svar! Jag har några vänner som kört Anavar, då av märket SharkL. Alla har fått olika resultat. Som du nämner har jag hört trötthet som den biverkning folk nämner. Men av dom som jag pratat med har ingen gnällt över detta. Inte någon av mina bekanta har känt sig tröttare än vanligt. Bra pump och känsla runt week 3. Jag har köpt Milk tistel för att vara kompis med levern och jag har Nolva för 4 weeks hemma.

Låter som du läst på ganska bra ändå. Jag körde med med milk thistle... Vet dock inte om det gör ett skit, men jag tänkte "varför inte, gör ju knappat saken sämre".

Det många tror är att preppet kommer göra underverk och att man kan stoppa i sig vad som helst. Håll koll på kosten när du preppar, givetivis annars också, men om du vill ha bra resultat så är kosten A och O.

Jag avstod alkohol helt under kur, förutom vid ett tillfälle då jag tog en eller två öl med ett gäng polare. Föreslår att du gör detsamma för att dels maximera kurresultaten och dels spara på levern.
Mina levervärden efter avslutad kur va "helt normala" enl. läkaren.

Anavar är inget mirakelprepp. Du kommer inte se ut som Arnold efter en anavarkur, men du kommer troligtvis få lite fler ådror och du kommer garanterat bli starkare.

Känner mig som värsta informationsmaffian här. Vill bara spruta ut info, men nu får det va nog =)

GLHF
PS. Tjattjat, jag vet. Men se för guds skull till å ät ordentligt =)
Citera
2011-04-28, 11:29
Medlem
Theaddes avatar
Detta var en bra tråd. Trevligt att läsa, då det fanns trevligness i inläggen. Jag bollar mellan OT och Varet. Någon ska ta min oskuld.

Har läst rätt mycket på senare tid, men jag ska läsa lite till innan jag kör. Känner mig redo, men just därför väljer jag att läsa lite till. Lycka till förresten med din kur!
Senast redigerad av Theadde 2011-04-28 kl. 11:33.
Citera
2011-04-28, 12:22
Bannlyst
Citat:
Känner mig som värsta informationsmaffian här. Vill bara spruta ut info, men nu får det va nog =)
ös på bara. trevligt att läsa dina inlägg.
Citera
2011-04-28, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leukoplast
ös på bara. trevligt att läsa dina inlägg.

Tackar. Bättre ni skriver frågan om ni undrar över något speciellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in