Citat:
Ursprungligen postat av Zippon
Ok. som jag skrev i första inlägget var min första plan 50ed, har så det räcker, kommer få över hur som. Min största noja är att inte få tillbaka min egna produktion, är det vanligt att råka ut för detta på en sådan svag kur?
Jag har läst
oändligt många anavarkurrapporter innan jag körde min kur. Anavar va min förstakur.
Ingen , vad jag har läst har fått problem med att få tillbaka sin egenproduktion. Du ska inte vara orolig. Så svaret: Nej, det är sannerligen inte vanligt.
Största nackdelen med anavar är att många upplever en extrem trötthet, men jag måste säga att jag inte gjorde det. Visst, jag va lite tröttare. Men det va ju liksom inga problem att ta sig upp på morgonen.
Men känslan jag hade va GRYM. Sjukt fet pump och blev bra mycket mer vaskulär, trots att jag låg på ett par hundra +kcal. Mycket fina styrkeökningar med, som inte försvann nämnvärt efter kur.
Se till att gå på nolva dagen efter du tagit sista anavarpillret. Gå på ialf 3 veckor. Kanske 4? Du får känna efter lite. ÄT BRA under PCT och gymma på som vanligt.
BTW, min libido va hur bra som helst under kuren. Dock sämre under PCT. Men nu är allt tillbaka till normalt, om inte mer... =P
Lycka till å kör hårt. Hör av dig om du har frågor.
EDIT: Fan vad jag glömmer saker... Kör på 50mg ED från dag 1. Kör på 60 mg om du har så det räcker =)