Duschar dagligen och ser det som helt naturligt att tvätta penis varje gång.
I vanliga fall använder jag bara Axe duschcreme som "lukta gott" vid duschtillfällen och orkar inte ta något speciellt till lillgrabben utan kör på överallt.
Idag så var Axe'n slut så jag kollade runt lite och såg ACO's intimtvål(som är gjord för underlivet) på badkarskanten.
Duschade som vanligt men sen mot slutet av duschen så började det svida på toppen utav ollonet och det satt i kanske 20 minuter efteråt. Det var ytterst obehagligt.
Har aldrig upplevt detta tidigare, kan det vara så illa att jag är känslig mot något som är gjord för att vara mild och bra för den delen av kroppen?
Detta hände mig för något år sedan, med exakt samma tvål som du nämnde.
Det sved oerhört mycket.
Mycket intressant. Kvinnor har kanske med avsikt att hålla män borta från deras tvål, tillsatt något som svider enbart på det manliga könet. Illuminati.
Duschar dagligen och ser det som helt naturligt att tvätta penis varje gång.
I vanliga fall använder jag bara Axe duschcreme som "lukta gott" vid duschtillfällen och orkar inte ta något speciellt till lillgrabben utan kör på överallt.
Idag så var Axe'n slut så jag kollade runt lite och såg ACO's intimtvål(som är gjord för underlivet) på badkarskanten.
Duschade som vanligt men sen mot slutet av duschen så började det svida på toppen utav ollonet och det satt i kanske 20 minuter efteråt. Det var ytterst obehagligt.
Har aldrig upplevt detta tidigare, kan det vara så illa att jag är känslig mot något som är gjord för att vara mild och bra för den delen av kroppen?
Du ska inte tvätta innanför förhuden(inkl. kukhuvudet) med tvål. Den delen av kuken räknas som slämmhinna och kan bli torr om du använder tvål. Dessutom kan du få tvål in i urinröret och då svir det gött! Det räcker gott att bara vaska av den med rent vatten.
Du ska inte tvätta innanför förhuden(inkl. kukhuvudet) med tvål. Den delen av kuken räknas som slämmhinna och kan bli torr om du använder tvål. Dessutom kan du få tvål in i urinröret och då svir det gött! Det räcker gott att bara vaska av den med rent vatten.
Fy helvete ja. Jag fick in två i urinröret en gång. Resultat = En veckas sveda när jag skulle kissa.
Det funkar med Axe som är extremt parfymerat, men inte med denna tvålen. Det är detta som är ett mysterium.
Låter som du fått in tvålen i urinröret. Dock börjar jag fundera nu, jag testade RFSU intimtvål när den kom på marknaden och drabbades av samma (är tjej) - tänkte då att jag fått in tvål i urinröret men det hände en gång till senare så sen dissade jag tvålen, tänkte att det hade lite med konsistens på formulan att göra..
Idag använder jag dock produkter som inte innehåller syntetiska ingredienser och jag har blivit mkt skeptiskt till allt dom slänger i sina produkter, heter det intimtvål tror man den är mildare och inte att man bara lagt fokus på ph-värde men de jag sett har tyvärr en lång lista med ingredienser som är helskumma bara för att dryga ut och göra det billigare att tillverka.
Även jag har provat tvålen (är kvinna) och det funkar inte alls på mig. Det blev torrt och jävligt, inget jag vill upprepa direkt. Slutsatsen som kan dras är att vi är alla olika och det som funkar på vissa funkar inte på andra. Det räcker nog bra med att tvätta med vatten.