• 2
  • 3
2012-01-08, 18:52
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lex.L
Sorry för bump, men är inte själva poängen med ukash att det ska vara ospårbart/superanonymt för en tredjepart, t.ex polisen?

Samt till TS: pengarna är väl fortfarande svarta även fast du använder ditt ukash-kort? Du måste ju fortfarande redovisa vart dem pengarna har kommit från? Rätta mej om jag har fel.

Dom kan ju fortfarande se var Ukashkoden cashades in, t.ex. på ett Mastercard kopplat till ett Ukashkonto.
Citera
2012-04-16, 00:39
Medlem
Attjagorkars avatar
Nu har jag en U-kash på xkr som jag har legat och skräpat ett tag och nu är jag i behov av pengar. Jag försökte sälja den på ett forum men det gick lite sådär.

Det finns alltså ingen sida eller liknande där man skriver in koden och får kontanter insatt på sitt konto? Är min enda utväg att lösa in pengarna på ett pokerkonto och sedan ta ut dom eller är det smidigast att testa blocket eller liknande?
Citera
2012-04-16, 04:56
Medlem
Hax.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Nu har jag en U-kash på xkr som jag har legat och skräpat ett tag och nu är jag i behov av pengar. Jag försökte sälja den på ett forum men det gick lite sådär.

Det finns alltså ingen sida eller liknande där man skriver in koden och får kontanter insatt på sitt konto? Är min enda utväg att lösa in pengarna på ett pokerkonto och sedan ta ut dom eller är det smidigast att testa blocket eller liknande?

Du får nog räkna med att sälja koden till en förlust på omkring 15-25% i så fall.

Det kanske är mer lönsamt att lösa in pengarna på ett pokerkonto?
Citera
2012-08-23, 19:39
Medlem
Epicfailens avatar
Fungerar detta fortfarande?
Isåfall skulle jag vilja ha ett kort men jag är sämst på photoshop. finns det någon som kan fixa ett kort åt mig?
Citera
2012-09-13, 00:21
Medlem
MrRelaxs avatar
"råkade" lite smått förvirrad casha ut en spelvinst i ukash. Antar att jag snart får min 19siffriga kod mailad till mig. Kan man "småhandla" med koden och se ett saldo någonstans så man kan hålla koll på hur mycket ukash-saldo man har? Eller hur funkar det? Tacksam för svar även via pm.
Citera
2013-01-04, 16:45
Medlem
Lånar tråden lite här.

Jag har ett ukash kvitto men vet inte om pengar har tagit ifrån den än. Hur kollar jag om det dragits av pengar ifrån det, utan att spendera det på något?
Citera
2013-07-30, 23:02
Medlem
DirtyNorths avatar
På vilken pokersida eller liknande är det enklast att lösa in ukash-koder och sedan ta ut pengar?
Tacksam för svar!
Citera
2014-01-15, 11:26
Medlem
cmc.88s avatar
pokersidor =)
Citera
2014-03-03, 22:49
Medlem
FooFighterss avatar
Kan man ta ut Ukash i butik? Alltså få kontanter. Behöver inte vara anonymt, men jag hittar ingen information om det...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in