Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, det där när du rör dig - det är det man menar när man talar om vad du presterar i sängen, gör du något mer i den situationen så ingår det också.
Ja, det är ju i detta läge man har nytta av attraktionen man byggt upp. Jag brukar köra så att förspelet börjar officiellt när jag får ögonkontakt med tjejen för första gången. Sedan är det bara att eskalera.
Citat:
Jaha. Själv drar jag inte hem karlar från krogen - oavsett attraktion. För min del säger mitt agerande i det läget alltså ingenting om hur attraherad eller icke attraherad jag är.
Ja, men du var väl gift också. Så din inställning är ju ganska ointressant om du nu inte får för dig att vara otrogen.
Citat:
Jag påstår fortfarande att du baserat på det inte vet hur bra eller dålig den mannen är i sängen.
Jag kan inte göra en helhetsbedömning men hur väl han attraherar kvinnor får utslag i sexet. Just den biten kan jag bedöma och där har en del killar fördel över andra.
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Man kan fundera om de här killarna som pumpar på som fan förstår vad det är de missar när de så lättvindigt ger efter för sex. Snacka om att betala notan på nåt sätt. Fast sen måste man ju tänka sig att det kan vara så att många gillar missionären, han på och in ut och final och inget mer. För mig känns det då rätt halvhjärtat fast en snabbis är inte fel heller men in som standardförfarande.
Möjligt att män har ett behov av att dominera och de tror de gör det genom att anstränga sig som fan för att få knulla, när de knullar och sen så anser de att hon får ta disken. haha så tragiskt.
Edit:
Från andra rummet: klart att tjejerna låter killarna sköta jobbet, det är ju de som är mest nödiga...

Hmmm, dominanssex och standard-missionären är för mig två helt olika saker.
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Är inget fan av missionären personligen. Det pajjar koncentrationen och njutningen för mig att hålla upp överkroppen med armarna. Föredrar ställningar där musklerna i höfterna får jobba lite mer än att både ha spända armmuskler och jobba med höfterna. Quite simply: keep as much blood in the pelvic area as possible rather than the arms.

Haha, så episkt att du blandar svenska och engelska.