2011-04-27, 20:45
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Man kan fundera om de här killarna som pumpar på som fan förstår vad det är de missar när de så lättvindigt ger efter för sex. Snacka om att betala notan på nåt sätt. Fast sen måste man ju tänka sig att det kan vara så att många gillar missionären, han på och in ut och final och inget mer. För mig känns det då rätt halvhjärtat fast en snabbis är inte fel heller men in som standardförfarande.

Möjligt att män har ett behov av att dominera och de tror de gör det genom att anstränga sig som fan för att få knulla, när de knullar och sen så anser de att hon får ta disken. haha så tragiskt.

Edit:
Från andra rummet: klart att tjejerna låter killarna sköta jobbet, det är ju de som är mest nödiga...

Är inget fan av missionären personligen. Det pajjar koncentrationen och njutningen för mig att hålla upp överkroppen med armarna. Föredrar ställningar där musklerna i höfterna får jobba lite mer än att både ha spända armmuskler och jobba med höfterna. Quite simply: keep as much blood in the pelvic area as possible rather than the arms.
Citera
2011-04-27, 21:15
Moderator
sosweets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94

Jag borde låta bli, men ändå; hur är det folkpartister och moderater? Sverigedemokrater?
Jo, moderaterna utgår helt enligt senaste inkomstdeklarationen.
Folkpartister har det mycket värre! Dom är ju förvisso väldigt öppna för nya ideer, men samtidigt så står personen i centrum vilket allt som oftast resulterar i en enmansshow. För att råda bot på detta har jag från säker källa hört att dom jobbar på nya punkter i sin gemensamma repetoar. (troligen handlar det om nån swingers verksamhet för att öppna nya vägar för frihandel).
Sd har det klart smidigast- en ren stamtavla och medborgarskap och dom är redo att köra.
Citera
2011-04-27, 22:32
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, det där när du rör dig - det är det man menar när man talar om vad du presterar i sängen, gör du något mer i den situationen så ingår det också.

Ja, det är ju i detta läge man har nytta av attraktionen man byggt upp. Jag brukar köra så att förspelet börjar officiellt när jag får ögonkontakt med tjejen för första gången. Sedan är det bara att eskalera.

Citat:
Jaha. Själv drar jag inte hem karlar från krogen - oavsett attraktion. För min del säger mitt agerande i det läget alltså ingenting om hur attraherad eller icke attraherad jag är.

Ja, men du var väl gift också. Så din inställning är ju ganska ointressant om du nu inte får för dig att vara otrogen.

Citat:
Jag påstår fortfarande att du baserat på det inte vet hur bra eller dålig den mannen är i sängen.

Jag kan inte göra en helhetsbedömning men hur väl han attraherar kvinnor får utslag i sexet. Just den biten kan jag bedöma och där har en del killar fördel över andra.

Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Man kan fundera om de här killarna som pumpar på som fan förstår vad det är de missar när de så lättvindigt ger efter för sex. Snacka om att betala notan på nåt sätt. Fast sen måste man ju tänka sig att det kan vara så att många gillar missionären, han på och in ut och final och inget mer. För mig känns det då rätt halvhjärtat fast en snabbis är inte fel heller men in som standardförfarande.

Möjligt att män har ett behov av att dominera och de tror de gör det genom att anstränga sig som fan för att få knulla, när de knullar och sen så anser de att hon får ta disken. haha så tragiskt.

Edit:
Från andra rummet: klart att tjejerna låter killarna sköta jobbet, det är ju de som är mest nödiga...

Hmmm, dominanssex och standard-missionären är för mig två helt olika saker.

Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Är inget fan av missionären personligen. Det pajjar koncentrationen och njutningen för mig att hålla upp överkroppen med armarna. Föredrar ställningar där musklerna i höfterna får jobba lite mer än att både ha spända armmuskler och jobba med höfterna. Quite simply: keep as much blood in the pelvic area as possible rather than the arms.

Haha, så episkt att du blandar svenska och engelska.
Citera
2011-04-27, 22:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Ja, det är ju i detta läge man har nytta av attraktionen man byggt upp. Jag brukar köra så att förspelet börjar officiellt när jag får ögonkontakt med tjejen för första gången. Sedan är det bara att eskalera.
Jaha. Och?

Citat:
Ja, men du var väl gift också. Så din inställning är ju ganska ointressant om du nu inte får för dig att vara otrogen.
Med detta menar du förstås att jag föddes gift då? Eller hur tänker du här?

Citat:
Jag kan inte göra en helhetsbedömning men hur väl han attraherar kvinnor får utslag i sexet. Just den biten kan jag bedöma och där har en del killar fördel över andra.
Hur den killen är sexuellt kan du bara bedöma om du är med honom sexuellt - och då kan du bedöma om han är njutbar för dig, inte för en kvinna. Du är väl en man? Såvitt jag förstått.

Jag skulle nog vilja gå så långt som att du inte ens kan bedöma om han är bra för en annan man. Det du finner njutbart behöver ju inte vara samma sak som tilltalar någon annan och han kanske inte ens fungerar med andra som han gör med dig.
Senast redigerad av micro113 2011-04-27 kl. 22:49.
Citera
2011-04-27, 22:52
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Hur den killen är sexuellt kan du bara bedöma om du är med honom sexuellt - och då kan du bedöma om han är njutbar för dig, inte för en kvinna. Du är väl en man? Såvitt jag förstått.

Jag skulle nog vilja gå så långt som att du inte ens kan bedöma om han är bra för en annan man. Det du finner njutbart behöver ju inte vara samma sak som tilltalar någon annan och han kanske inte ens fungerar med andra som han gör med dig.

Återigen, en kvinnas största erogena zon är hennes hjärna. Kan han ge rätt stimuli där så har han klarat av den enskilt viktigaste biten i att tillfredsställa henne sexuellt.
Citera
2011-04-27, 22:56
Medlem
Det låter så tråkigt att man måste välja. Antingen dominans eller undergiven. Det måste finnas tillfälle till allt. Variation är ett nöje. Eller är folk så enkelspåriga att de väljer en roll och sedan är det så alltid?
Citera
2011-04-27, 22:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Återigen, en kvinnas största erogena zon är hennes hjärna. Kan han ge rätt stimuli där så har han klarat av den enskilt viktigaste biten i att tillfredsställa henne sexuellt.
Absolut inte. Lite mer energi än så krävs faktiskt.
Men fortsätt gärna lura dig själv -- eller lägg lite energi på att upptäcka att kvinnan faktiskt har erogena zoner på riktigt som du kan rikta in dig på.

Sen att vilja det är en annan sak - i så motto är mannens hjärna också en erogen zon också, finns inte viljan/lusten så blir det inte bra.
Citera
2011-04-27, 23:00
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Absolut inte. Lite mer energi än så krävs faktiskt.
Men fortsätt gärna lura dig själv -- eller lägg lite energi på att upptäcka att kvinnan faktiskt har erogena zoner på riktigt som du kan rikta in dig på.

Sen att vilja det är en annan sak - i så motto är mannens hjärna också en erogen zon också, finns inte viljan/lusten så blir det inte bra.

Jag har väl inte skrivit att det är den enda zonen? Däremot är det den viktigaste. Som jag skrev tidigare så är de tekniska bitarna viktiga också, men de kommer i andra hand. Det är ingen idé att försöka bli mästare på punkt två om man inte är villig att bemästra första punkten.
Citera
2011-04-27, 23:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag har väl inte skrivit att det är den enda zonen? Däremot är det den viktigaste. Som jag skrev tidigare så är de tekniska bitarna viktiga också, men de kommer i andra hand. Det är ingen idé att försöka bli mästare på punkt två om man inte är villig att bemästra första punkten.
Du har alltså bestämt vad min viktigaste erogena zon sitter?

När fick du mandat till det?
Citera
2011-04-27, 23:10
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Du har alltså bestämt vad min viktigaste erogena zon sitter?

När fick du mandat till det?

Jag skiter väl i dina erogena zoner.
Jag pratar om gruppen kvinnor i stort. Enskilda individer kan mycket väl ha alla möjliga parafilier. Men allt här på Flashback kretsar inte kring dig.

Här kan du få en snabbkurs: http://www.sexperterna.com/din-kropp/hjarnan
Citera
2011-04-27, 23:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag skiter väl i dina erogena zoner.
Jag pratar om gruppen kvinnor i stort. Enskilda individer kan mycket väl ha alla möjliga parafilier. Men allt här på Flashback kretsar inte kring dig.
Du talar om kvinnor, kvinnan - du vet minsann hur kvinnor fungerar. Du är totalt döv för att fatta att du kan ha missförstått en del.
Jag är dessutom kvinna. Säger jag generaliserande att män minsann ... så ingår du i begreppet män.

Parafili bör du läsa på - för det är tydligen ett uttryck som du är helt obekant med.

Citat:
Här kan du få en snabbkurs: http://www.sexperterna.com/din-kropp/hjarnan
Detta är alltså vad du baserar din teori om "kvinnans erogena zon" på.

Jag undrar då

1) Har du ens läst det du länkar till?

2) Har du ens erfarenhet av sex? (med en kvinna/partner)

Jag ställer mig härmed starkt tvivlande på båda punkterna.

Edit;

Ett lästips till dig själv från sidan som du länkade till;
http://www.sexperterna.com/din-kropp/erogena-zoner
Senast redigerad av micro113 2011-04-27 kl. 23:24.
Citera
2011-04-27, 23:23
Bannlyst
Citat:
Du menar att den psykologiska förförelsen påverkar en kvinna så starkt att det är denna som är mest betydelsefull för att hennes kropp ska känna njutning? Kvinnans sexualitet är mer "psykologiskt" beskaffad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in