Tack för välformulerade och fylliga svar!
Hyran för 8000kr/månaden ingår tvätt och rengöring av pool, el, bredband, etc.
Ja vi har inte tänkt att leva fattigt och inte heller sätta sprätt på pengarna bara för att. Vill vi käka ute så gör vi det., vill vi ta en jetski en dag så gör man det. Att lägga undan pengar för en sån här resa är för oss inget större problem, det handlar mest om prioriteringar fram tills resan.
Har ni tips på något "träningsläger" i Thailand? Jag o killen i det andra paret gillar o träna och gärna så extremt som möjligt. Hörde genom vänner att det ska finnas något typ av trainingcamp där man tränar 4-5h om dagen i 2-3v. Där de pressar en till max. Någon som hört något liknande?
Läste förövrigt lite om att hyra bil i thailand och man bör passa sig, dels lägger uthyrarna gärna på lite extra för "skador" som redan funnits och sen vet man aldrig hur polisen är. Men annars låg det på 700bath per dag, helt överkomligt på 4personer. Ska kolla runt lite mer, för tror att vi får användning av en. Lätt mc är egentligen inte ett alternativ, tjejerna är rädda och jag är inte allt för säker på mc:s när man har en tjej bakom.
Men då är vi uppe i 8000kr(hyra för 4 månader), 4000kr(mat för 4 månader) per person. Aktiviterna är svåra men när vi spånade tidigare sa vi 45 000kr för allt i 4 månader per person. Känns lite i överkant nu när man ser dessa siffror. Sen vet man aldrig om jag går loss i apoteken nere i Thailand
Alla kommer försäkra sig till öronen