Är redan dumförklarad på en del forum här så jag skiter i vilket och bygger på det lite till.
Helt plötsligt slog det mig, att namnet på mappen var så udda var för att jag skapat den åt
TrueCrypt, likaså så var textfilen i den en krypterad container, med diverse saker och texter som jag vill ska vara oåtkomliga, därav storleken (5GB) som jag satt själv.
Testat köra flera file recovery-program men den är nog borta för gott. Men det är likabra det, eftersom det var så länge sedan jag använde den sist så lär där inte ha varit något viktigt, jag har heller inte saknat något. Skulle den ligga kvar någonstans så kvittar det för då måste den för det första dekrypteras med Two-Fish och 2 till algoritmer vilket inte lär hända.
Dels så säljer jag min dator i helgen utan HDD för den ska då köras de absolut flesta och bästa radering och överskrivningsprogram som finns 100ggr om, så det enda som retar mig är att jag kastade den ungefär 20-30 min efter jag kom på vad det var.
Hade man någon gång kanske varit klar i huvudet när man sätter sig och börjar installera och ställs in så hade VÄLDIGT mycket sånt här kunnat undvikas.
Jag tar på mig

men erkänner i alla fall vad jag gjort och vad som hänt och ligger till grund. Sömnbrist + droger + ingen mat + huvudvärk =
Duktig idiot.
Till postaren ovanför: Helt rätt, och det var just det jag hade gjort. Tyvärr glömde jag bort vart jag gömt containern och kände inte igen den när jag hittade den nu!