2011-04-24, 13:09
Medlem
Vilken webshop har snabbast leverans inom EU? Helt sjukt att det ska ta 10-14 arbetsdagar som det gr frn vissa sidor. Finns det ingen som har 2-3 arbetsdagar internationellt?
Citera
2011-04-24, 13:14
Medlem
krang666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentium8
Vilken webshop har snabbast leverans inom EU? Helt sjukt att det ska ta 10-14 arbetsdagar som det gr frn vissa sidor. Finns det ingen som har 2-3 arbetsdagar internationellt?
Det finns mnga som levererar inom 10 minuter genom att skicka dig CD-keyn via mail. Vill du ha frpackningen s r nog de svenska sidorna snabbast p att leverera.
Citera
2011-04-24, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krang666
Det finns mnga som levererar inom 10 minuter genom att skicka dig CD-keyn via mail. Vill du ha frpackningen s r nog de svenska sidorna snabbast p att leverera.

Vill ha spelet, inte cd keyn. Bor inte i Sverige s gr nog inte s bra... Har frskt hitta en relevant webshop fr landet jag bor i men finner ingen dr heller... Det enda jag har hittat r ett par engelska webshoppar dr leveranstiden r lng som fan.
Citera
2011-04-24, 13:22
Medlem
krang666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentium8
Vill ha spelet, inte cd keyn. Bor inte i Sverige s gr nog inte s bra... Har frskt hitta en relevant webshop fr landet jag bor i men finner ingen dr heller... Det enda jag har hittat r ett par engelska webshoppar dr leveranstiden r lng som fan.

Om du berttar i vilket land du befinner dig i s kan jag hjlpa dig leta upp ngon bra affr.
Citera
2011-04-24, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krang666
Om du berttar i vilket land du befinner dig i s kan jag hjlpa dig leta upp ngon bra affr.

Portugal. Vill bara ha indiana jones original adventures s jag kan fixa mitt wii. Fanns billigt p amazon.co.uk men 10-14 arbetsdagar r ljligt lng leveranstid.
Citera
2011-04-24, 16:47
Medlem
Gick inte s bra eller? hehe. Hittar heller ingen direkt:/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här