2011-04-23, 23:24
Medlem
jag söker efter ett program som klarar av att spela upp låtar baklänges och även att man ska kunna spara det så att låten spelas upp baklänges.

vet någon något program där det finns en sådan funktion?
Citera
2011-04-23, 23:33
Medlem
Testa Audacity, dock vet jag inte om det funkar på mac, kanske, kanske inte
Citera
2011-04-23, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysven
Testa Audacity, dock vet jag inte om det funkar på mac, kanske, kanske inte

det fanns till mac med, ska testa det alldeles strax och försöka hitta funktionen. vet du något alternativt program?
Citera
2011-04-23, 23:44
Medlem
PostWhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samsungmobile
det fanns till mac med, ska testa det alldeles strax och försöka hitta funktionen. vet du något alternativt program?

Ta den den är bäst och enklast för just det du ska göra.
Citera
2011-04-23, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PostWhore
Ta den den är bäst och enklast för just det du ska göra.

hm, har installerat programmet och lagt in en låt.. var hittar jag den specifika funktionen jag letar efter?

edit: jag hittade "effekten", men jag finner inte hur jag ska spara låten så. hur gör man för att spara den baklänges?

edit igen: jag lyckas spara själva "projektet", men jag vill kunna spara låten som en vanlig mp3-fil eller flac.

edit ännu en gång: jag lyckades spara det som musikfiler med. tackar så mycket för programmet, underbart är det, tackar.
Senast redigerad av samsungmobile 2011-04-24 kl. 00:22.
Citera
2011-04-24, 02:37
Medlem
PostWhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samsungmobile
hm, har installerat programmet och lagt in en låt.. var hittar jag den specifika funktionen jag letar efter?

edit: jag hittade "effekten", men jag finner inte hur jag ska spara låten så. hur gör man för att spara den baklänges?

edit igen: jag lyckas spara själva "projektet", men jag vill kunna spara låten som en vanlig mp3-fil eller flac.

edit ännu en gång: jag lyckades spara det som musikfiler med. tackar så mycket för programmet, underbart är det, tackar.

Ser du, du kunde ju tom själv!
Bra jobbat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in