Jag var ute på bykrogen ikväll och var chaufför åt några vänner, krogen här brukar bara vara killar ute och så var fallet även idag, med två undantag. Två stycken fruntimmer som strulade upp varenda kille, inklusive krogvakten och er egen kondomlasse. Inte så konstigt, visst. Men de dansade på bardisken och, ja, strippade nästan, iallafall den ena av dem. De var inte härifrån men jag uppfattade ett namn och kollade det på facebook när jag kom hem, och hittade henne. Då blev det ratsit, då visade det sig att hon bor i en annan liten skethåla som ligger en bit härifrån.
via ratsit fick jag även nys om hennes mors namn, vilken hade ett bolag registrerat. Googlade det och fick en mail då, till modern och jag har inte lite lust att upplysa modern i fråga om hur hennes dotter beter sig då detta enligt mig var det slynigaste beteende någonsin... Så jag vill skicka ett helt anonymt mail helt enkelt men vet inte hur jag ska gå till väga.
Du är arg för att det inte blev något mer än strul, alternativt att du inte var den "utvalda", då hon strulade med resten av krogen också. Släpp det där och behåll lite värdighet
Går väl skapa ett random mail-konto?
Typ:
pretty_suzie83@gmail.com
Tror inte hennes morsa kan spåra dig så vidare hon har kontakt med Google eller besitter kunskaper och enorma förmögenheter
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!