2011-04-22, 23:23
Medlem
AlexOnTops avatar
OT:

OnT: Jag kollade lite på Myrornas hemsida då jag tänkte spara in lite på detta genom att köpa några begagnade i fint skick.

Min första fråga är hur prisläget ser ut där? Vissa secondhandbutiker är ju nästan dyrare än att köpa nytt, jag tänkte då främst på "finklänningarna" där, om någon vet. Men allmänt går också bra.

Sedan undrar jag vad som finns på våning 4. Enligt hemsidan:

Citat:
Ursprungligen postat av www.myrorna.se
Våning 4:
För de som vågar. Ta trappan upp till den perfekta secondhandupplevelsen. Välkommen!

Det låter ju nästan som att det är "vuxenavdelning", men sådant köper väl inte folk begagnat? Någon som vet vad som finns där uppe?

Jag skulle ju kunna åka dit själv, men har inte tid med det i den närmsta framtiden så jag tänkte bara höra mig för först.
Citera
2011-04-23, 15:38
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
OT:

OnT: Jag kollade lite på Myrornas hemsida då jag tänkte spara in lite på detta genom att köpa några begagnade i fint skick.

Min första fråga är hur prisläget ser ut där? Vissa secondhandbutiker är ju nästan dyrare än att köpa nytt, jag tänkte då främst på "finklänningarna" där, om någon vet. Men allmänt går också bra.

Sedan undrar jag vad som finns på våning 4. Enligt hemsidan:

Det låter ju nästan som att det är "vuxenavdelning", men sådant köper väl inte folk begagnat? Någon som vet vad som finns där uppe?

Jag skulle ju kunna åka dit själv, men har inte tid med det i den närmsta framtiden så jag tänkte bara höra mig för först.

behöver ju inte vara dildos, utan kanske filmer ?
Citera
2011-04-23, 17:41
Medlem
Verbeeks avatar
Övervåningen innehåller lite mer speciella kläder med kraftigare mönster typ denna

http://2.bp.blogspot.com/--Sed9DsHJ68/TaRZq6qgjeI/AAAAAAAAEa4/cpvbuIBJDe8/s600/P1100605.JPG
Citera
2011-04-23, 20:57
Medlem
AlexOnTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verbeek
Övervåningen innehåller lite mer speciella kläder med kraftigare mönster typ denna

http://2.bp.blogspot.com/--Sed9DsHJ68/TaRZq6qgjeI/AAAAAAAAEa4/cpvbuIBJDe8/s600/P1100605.JPG

Inte värre än så?
"För de som vågar"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in