2020-10-17, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag såg den precis. Jävlar, det var starkt! Jag fattar inte att föräldrar kan låta sina barn skickas iväg till sådana uppfostringsanstalter och varför förklarade de inte ens vad som skulle hända innan? Varför arrangerade de en hämtning/kidnappning utan någon förklaring? Det var ju inte bara hon, en av de andra tjejerna från samma skola beskrev också en ren kidnappningssituation. Det är helt ofattbart grymt, inte undra på att hon har mardrömmar.

Ja, det var starkt!
Vill infoga att jag under filmens första halva hade min övertygelse att hon inte har något allvarligt att komma med.
När informationen kommer fram så ver det lätt att lägga ihop a&b och få en helt annan bild av henne.
Intressant!
Citera
2021-11-13, 12:57
Medlem
Paris Hilton gifte sig 2021-11-11 och firar i dagarna tre. Festen pågår fortfarande. Så vem är det hon har gift sig med? Han heter Carter Reum och kommer från en rik familj (såklart). Är han jude? Hans syster är gift med en jude vid namn Annenberg. Paris Hiltons syster Nicky är också gift med en jude, vid namn Rothschild. Är familjen Hilton judar? Lätt att få det intrycket. Det fanns en tråd här på flashback som påstod det men är det sant?
Citera
2023-03-10, 06:43
Paris Hilton: "Jag pressades till att spela in sexfilmen"
"1 Night in Paris - 2004"

I sin biografi ”Paris: The Memoir”
(Vid tillfället var Paris Hilton 19 år gammal. ”Han sa att om jag inte gjorde det, så kunde han
lätt hitta någon som skulle göra det, och det var det värsta jag kunde tänka mig, att bli dumpad
av en vuxen man för att jag var ett dumt barn som inte visste hur man lekte vuxenlekar”)

https://www.expressen.se/noje/paris-...-in-sexfilmen/
Citera
2023-03-10, 14:45
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Paris Hilton: "Jag pressades till att spela in sexfilmen"
"1 Night in Paris - 2004"

I sin biografi ”Paris: The Memoir”
(Vid tillfället var Paris Hilton 19 år gammal. ”Han sa att om jag inte gjorde det, så kunde han
lätt hitta någon som skulle göra det, och det var det värsta jag kunde tänka mig, att bli dumpad
av en vuxen man för att jag var ett dumt barn som inte visste hur man lekte vuxenlekar”)

https://www.expressen.se/noje/paris-...-in-sexfilmen/

Ah det är fett troligt.

Nu ska jag berätta en sak som normalt leder till fängelse och uthängning i Sverige men here goes:

Alla kvinnor föds för att knullas. Det är det yttersta biologiska syftet med att de föds alls. Att bli påsatta.

Vidare föds män för att knulla kvinnor. Det är det yttersta biologiska syftet med att de föds alls. Att knulla på.

Sen blir det såklart en massa komplicerat. Men i stort så tycker jag att mitt teorem om könen är korrekt.

I de skolor som hon har gått så vet man allt om män vid 19. Nice try tho.
Citera
2023-10-24, 07:06
Medlem
diseuses avatar
Trailer för andra säsongen av dokumentärserien Paris in Love:

https://youtu.be/Lk5tg6li72I
Citera
2025-03-21, 10:34
Medlem
snuskfittas avatar
Finns det någon som kan förklara för mig varför denna värdelösa nolla har 26,8 miljoner följare på Instagram?

Det borde säga en hel del om iq nivån i USA.
Citera
2025-03-21, 10:53
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskfitta
Finns det någon som kan förklara för mig varför denna värdelösa nolla har 26,8 miljoner följare på Instagram?

Det borde säga en hel del om iq nivån i USA.
Amerikanare överlag har en feminin kändisdyrkan, har du gjort en film eller i övrigt verkar i medier så är du en gud, därför många politiker i USA har tagit kändisskapet som språngbräda för att bli politiker...
tyvärr har Sverige givetvis kopierat deras modell.
Citera
2025-03-21, 11:07
Medlem
snuskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Amerikanare överlag har en feminin kändisdyrkan, har du gjort en film eller i övrigt verkar i medier så är du en gud, därför många politiker i USA har tagit kändisskapet som språngbräda för att bli politiker...
tyvärr har Sverige givetvis kopierat deras modell.

En trist utveckling. Nu väntar jag på att The Kardashians övertar Vita Huset. Stackars arma USA.
Citera
2025-05-27, 18:03
Medlem
HCSLVRs avatar
Hon har tydligen skaffat två barn nu. Så spännande att se utvecklingen för dessa två en flicka och en pojke.

Fab vilken underbar kvinna denna Paris är. Så älskvärd och vacker.
Citera
2025-05-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HCSLVR
Hon har tydligen skaffat två barn nu. Så spännande att se utvecklingen för dessa två en flicka och en pojke.

Fab vilken underbar kvinna denna Paris är. Så älskvärd och vacker.
De föddes 2023, så de är inte nyfödda. Pojken Phoenix föddes i januari och dottern London i November, båda med surrogatmamma.

Pojken har fått många kommentarer om sitt utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in