Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2011-05-05, 17:28
Bannlyst
Testo i blodet (inte så mycket) och det smakade olja resten av dagen plus att jag var ganska nojig. Troligtvis ingen klockren träff men endå.
Citera
2011-05-05, 19:02
Medlem
Robococks avatar
Det har blivit en hel del hemska trippar genom åren, min värsta jag kan komma på nu är under en solig sommardag.

Sitter på en uteservering och dricker öl, en kompis har med sig 4-ho-met i mängder, jag köper 3 trippar (ingen aning om dosering på detta, enligt honom var det 3 trippar), tar den första, fortsätter dricka öl, när den sedan kickar in får jag lagom med panik då jag inte hade nån aning om vad det var eller hur det funkade, går iväg från uteserveringen för att försöka lugna mig, får nåt form av psykbryt och sparkar in ett skyltfönster som är stort som satan, glas faller överallt och hela gatan stannar upp och stirrar på mig, jag joggar iväg ungefär 40 meter, tar en cigg, och av nån anledning får jag för mig att gå tillbaka till uteserveringen, självklart väljer jag att gå förbi skyltfönstret jag just sparkat in, självklart står där en pikebuss och pratar med vittnen som pekar på mig, jag står och dumflinar och låter de ta mig, men jag har ändå tillräckligt med vett att ta upp mina 2 resterande trippar och hålla dom gömda mellan fingrarna, efter en snabb utpekning av mig blir jag lätt visiterad och får hoppa in i bussen. I bussen sitter jag självklart och nojjar över att jag fortfarande har mina 2 trippar kvar i handen, men inte fan tänker jag slänga dom inte. Väl på stationen blir jag visiterad igen, men genom ninjaskillz (och dåligt utfört polisarbete) har jag kvar mina 2 trippar när de slänger in mig i cellen, jag är vid det här laget otroligt trippad och ser allt i roliga färger och mönster. Väl inne i cellen inser jag att det kommer dörja åtskilliga timmar innan jag blir utsläppt, så vad gör man? Man tar resterande trippar! Efter att de kickar in minns jag inte mycket mer än att jag hade en radio i huvet jag kunde styra över och jag får dödsångest och ringer på vakten och förklarar situtationen, hon reagerar knappt och säger åt mig att invänta förhör. Efter ? timmar kommer jag till förhör, det här minns jag knappt, minns bara att jag försöker fokusera på konstapelns ansikte som inte ser mänskligt ut vid det här laget och hoppas på att få gå. Inget nämndes om några droger och jag fick gå hem!

Nu kanske det här lät lite roligare än vad det i själva fallet var, för det var inte kul. Alls. Eller jo, i efterhand
Citera
2011-08-03, 02:07
Bannlyst
har snortat paracetamol ensam, blev placebo-hög och tänkte faaan, nu är livet kört...
man kunde knappt röra sig men det var jävla as-skönt att slippa från känslorna och traumatiska problems med läkemedel

blivit snurrig av nåt skumt, löst medel jag skrapade upp på fingrarna från staket, som man slickade upp inne på en toa, både en gång på skolan o en gång på annat ställe, olika jävla medel dessa gånger.
man har slickat läkemedel-salvor ensam och boffat inne på affärer

ska prova boffa ensam. familjen och kompisarna skulle fan skicka in mig på psyke och sluta träffa mig om de fick veta att jag insisterar på att knarka. och de skulle ta mina droger ifrån mig. då skulle jag fan ta självmord.
mina vänner och drogerna är allt jag har men dessa går inte att kombinera tyvärr.
Citera
2011-08-18, 02:12
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meitene
har snortat paracetamol ensam, blev placebo-hög och tänkte faaan, nu är livet kört...
man kunde knappt röra sig men det var jävla as-skönt att slippa från känslorna och traumatiska problems med läkemedel

blivit snurrig av nåt skumt, löst medel jag skrapade upp på fingrarna från staket, som man slickade upp inne på en toa, både en gång på skolan o en gång på annat ställe, olika jävla medel dessa gånger.
man har slickat läkemedel-salvor ensam och boffat inne på affärer

ska prova boffa ensam. familjen och kompisarna skulle fan skicka in mig på psyke och sluta träffa mig om de fick veta att jag insisterar på att knarka. och de skulle ta mina droger ifrån mig. då skulle jag fan ta självmord.
mina vänner och drogerna är allt jag har men dessa går inte att kombinera tyvärr.

Knarka? Fan människa det du gör är bara dumt! Ska du knarka så gör det på riktigt.
Citera
2022-07-10, 10:34
Bannlyst
Skickat hemska meddelande/bilder till nära och kära under en bensoalkohol-blackout.
Så grova och sjuka saker att man inte ens vågar skriva det här på FB..

Dödsångesten när man vaknade upp var inte att leka med, övervägde to.m att ta mitt liv då.

Fy fan för alkohol och benso... tur att man lärt sig genom åren.
Citera
2022-07-30, 12:00
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Det var väl på tiden 4-ho-met eller vad det nu hette var på tapeten.

Lite för mycket sådant i snoken och Kvalitetssnus hade sig ett lite för intensivt äventyr framför spegeln där han spenderade på tok för mycket tid med att se sitt ansikte falla i bitar och förvandlas till alla möjliga spännande former.

Men det var i alla fall en intressant dag.
Citera
2022-07-30, 13:13
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Fentanyl:

Påfyllning resulterade i överdos och aspirerad spya. Polaren som bodde i samma studenthus kom in i mitt rum när han skulle föreslå att vi skulle ut på en holk, då låg jag blå på golvet. Ambulans -> Helikopter -> ECMO behandling. De första 4 dygnen kunde inte läkarna säga om jag skulle överleva.

Stort plus; smärtlindring vid ECMO behandling: fentanyl.

OxyContin + Benso + Amfetamin:

Hemlös och pundade runt i en tvättstuga tjackad som fan. Hade gått och sugit på benso mest hela dagen, och fick för mig att jag skulle ta en 80mg oxycontin. "Är ju toktjackad, det måste balanseras upp". Överdos, och när kärringen som tvättade kom ner och hittade mig medvetslös på golvet, iförd hennes sons knattelags fotbollströja var hon snäll nog att ringa ambulans.

GO Mjölby IK nr 17!

Metadon och kokain:

Jävligt svårdoserad opioid, och när jag var i köpenhamn tog jag 10st tabletter i vanlig ordning, eftersom min dagsdos var 100mg. Snart nog insåg jag att de klassiska möllehjulen är på 20mg, och inte på 10mg som de Metadon MEDA jag var van vid. Efter att ett par paniska fingrar i halsen inte hade gjort jobbet for jag snabbt ut i Köpenhamnsnatten och köpte ett par gram kokain. Blev jagad av någon form av transsexuell galen pundare i kilt, att han inte bar något under kilten blev jag smärtsamt varse om då han hotfullt lyfte kilten och blottade sin (som onkel konkel skulle sagt) förkrympta gubbkuk av stål. Jagad av denna gläfsande galning i kilt snodde jag runt ett hörn och sprang in i närmsta port. Visade sig snart nog att jag kommit in på någon form av bordell. Och när det visade sig att jag stod och förhandlade priser på ett "Meget flot blowjob" med en lönnfet bordellmamma i raffset insåg jag att det var dags att tänka på refrängen.

Köpenhamn: 3.5/5 möllehjul
Senast redigerad av Zabriskie.Point 2022-07-30 kl. 13:18.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in