2011-04-21, 01:27
Medlem
Köpte en Billys Veggie idag, fick en konstig förpackning?

http://lakecityquietpills.com/photo/...3847545982.jpg

Kastade in skiten i micron utan att reflektera över att det var någon slags aluminium/folie på själva förpackningen.. Så det började blixtra och mörsa på naturligtvis.

Fick jag ett måndagsexemplar eller vad är det frågan om?
Varför sälja en produkt som ska kunnas använda i en micro om det finns någon slags fara med den?

Vet inte riktigt om jag postar rätt nu, isf får någon moderator hemskt gärna flytta tråden

PS* Köpte även en annan billyspizza, men den förpackningen var "normal" utan någon folie.

Kan det vara från butikens hantering av varan? Men det ser verkligen ut som att det ska sitta där det sitter runt hela vägen, från fabrik så att säga..
Citera
2011-04-21, 01:56
Bannlyst
Haha, att du bara kastade in den i micron

Gå ner till din affär och kräv skadestånd för micron (och maten)!
Citera
2011-04-21, 02:03
Medlem
Snyggs avatar
Skulle du äta den nyss eller?

Verkar som att en bit av foliet hamnat på utsidan (men det kanske inte ens är folie på insidan..?)
Citera
2011-04-21, 11:57
Medlem
Äta den nyss? Nej, den konsumerades tidigare under dagen igår..

Men det blev ju helt cp efter jag först micrade den med förpackningen kvar runt (så som det ska vara?)
Plasten smälte ju typ på baksidan av folien/insidan av förpackningen och kom väl på så vis i direkt kontakt med själva pizzan.

Verkligen konstigt tycker jag.. Men hur som helst, ingen annan fått samma förpackning?
Citera
2011-04-22, 06:46
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
Äta den nyss? Nej, den konsumerades tidigare under dagen igår..

Men det blev ju helt cp efter jag först micrade den med förpackningen kvar runt (så som det ska vara?)
Plasten smälte ju typ på baksidan av folien/insidan av förpackningen och kom väl på så vis i direkt kontakt med själva pizzan.

Verkligen konstigt tycker jag.. Men hur som helst, ingen annan fått samma förpackning?
Det där ser ut som ett produktionsmisstag. Kontakta Billy´s så skickar de säkert en hel låda produkter till dig som plåster på såren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in