Flashback bygger pepparkakshus!
2004-09-28, 00:49
Medlem
bees avatar
Jaha, tycker jag har tillreckligt med erfarenhet nu for att skriva en liten nationalitets guide

Kinesiskor: upptrader "horny" gillar att rida, fast det har blivit nagot bra sex.

Thai: omtenksamma, mycket massage, foredrar missonaren. ok.

Japanskor: lite blyga iborjan, fast sen vill dem bara bli knullade. Mycket passion och inlevelse

mina bananer gar till japanerna ifortsettningen, finns ju grymt utbud ocksa
och vem behover flickven, nar man kan vraka och velja bland dem hetaste brudarna for mellen 500kr- 1000kr i timmen

vill inte ha nagot moral tjat i traden, fyll pa med era egna erfarenheter, sa for vi forhoppningsvis fram en bra guide
Citera
2004-09-28, 01:16
Medlem
Kashmirs avatar
Kinesiskor: Har jag ingen erfarenhet av.

Japanskor: Bra erfarenhet och japanskan jag var med var klart intensiv och jäktade aldrig på. Dock var hon rätt tråkig utanför samlaget. Vet inte om hon hade lite svårt med engelskan men vidare social var hon inte.

Filipinskor: Otroligt varma i sin personlighet. Min första prostituerad var just en filipinska och hon tog komandot helt. De filipinskor utöver henne som jag varit med har också de varit aktiva. De har alla varit trevligt sociala och lätta att samtala med både före och efter samlaget.

Thailändskor: Många av dem är vackra men har dessvärre negativa erfarenheter av dem. Vid ett tillfälle var jag ordentligt påtänd vilket två thailändskor tog vinning på. Min tanke var att lägga ut 500 danska kronor på en tjej men notan slutade på över 2000 kronor. Jag har mig själv att skylla men samtidigt litar inte på dem längre. Inte heller tycker jag de är lika vackra som filipinskor och japanskor.
Citera
2004-09-28, 01:22
Medlem
bees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmir
Kinesiskor: Har jag ingen erfarenhet av.

kom och prova denna: http://ca.profiles.yahoo.com/sweet_asia_lyn
$400 canadensiska i timmen...kankse kan vara vart att skippa spriten i nagra veckor...hmmmm
Citera
2004-09-28, 01:43
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bee
kom och prova denna: http://ca.profiles.yahoo.com/sweet_asia_lyn
$400 canadensiska i timmen...kankse kan vara vart att skippa spriten i nagra veckor...hmmmm

Hon var fin men känns lite väl att behöva ta sig till Kanada och pröjsa ett par tusen för en prostituerad. Jag bor ju bara en halvtimme ifrån tre bordeller,så jag är bortskämd, och det irriterar mig att jag missat en kanonsnygg koreanska som tyvärr inte är kvar på favoritbordellen.

I övrigt är det Amsterdam som gäller och där går såklart att hitta en kinesiska. Fast det allra bästa vore förståss att ta sig till Asien. Då är det främst Thailand eller Kambodja som gäller. Även Tokyo vekar klart fräckt döma av de dokumentärer jag sett. Det är riktigt bordelltätt där.
Citera
2004-09-28, 06:33
Medlem
bees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmir
Hon var fin men känns lite väl att behöva ta sig till Kanada och pröjsa ett par tusen för en prostituerad. Jag bor ju bara en halvtimme ifrån tre bordeller,så jag är bortskämd, och det irriterar mig att jag missat en kanonsnygg koreanska som tyvärr inte är kvar på favoritbordellen.

I övrigt är det Amsterdam som gäller och där går såklart att hitta en kinesiska. Fast det allra bästa vore förståss att ta sig till Asien. Då är det främst Thailand eller Kambodja som gäller. Även Tokyo vekar klart fräckt döma av de dokumentärer jag sett. Det är riktigt bordelltätt där.

jaha..har du vagarna forbi, sa ska jag guida dig runt i toronto
Japan later intressant, blir nog att ta en resa dit nesta ar och fixa sig en riktig flickven =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in