2011-04-19, 22:06
Medlem
Såg att det fanns en gammal tråd men det lär ju hänt en del sen dess så jag tar liv i en ny.
Jag skall till London med ett sällskap på en konsert med Swedish House Mafia och samma kväll kommer även finalen av Champions League äga i rum i London. Det blir ju självklart fest då.

Vart finns det goa nattklubbar och vad heter dom? Jag är ute efter liknande Avenyn/Stureplan typen av nattklubbar.

Vi är över 25år allihopa så åldern är väl inget problem
Citera
2011-04-19, 22:21
Medlem
Bjurras avatar
Betydligt viktigare än åldern är könsfördelningen i ert gäng. Är ni bara grabbar?
Citera
2011-04-19, 23:08
Medlem
De bästa klubbarna i London är enligt mig medlemsklubbarna: ex The Brompton Club & Boujis i South Ken och Tramp. Känner ni någon som är medlem borde ni glida dit.

Tänk på (som ovan skribent skrev) att könsfördelningen är extremt viktig. Hooka upp med några tjejer innan ni går ut - och i bästa fall se till att boka bord.
Citera
2011-04-20, 09:08
Medlem
frantiks avatar
Koko i Camden påminner väldigt mycket om Berns i inredningen, något större. Dock är åldern lite lägre, neråt 20 år i alla fall. Men det är väldigt cool lokal måste jag säga.
Sen har jag hört att Tiger Tiger är ett hett ställe, aldrig varit där. Men det är dit Lampard och grabbarna drar enligt min källa.
Citera
2011-04-20, 20:58
Medlem
Ok jag tackar och bockar för era svar, ska kolla upp ställerna.

Vi är två killar med våra damer
Citera
2011-04-20, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av montybrogan
De bästa klubbarna i London är enligt mig medlemsklubbarna: ex The Brompton Club & Boujis i South Ken och Tramp. Känner ni någon som är medlem borde ni glida dit.

Tänk på (som ovan skribent skrev) att könsfördelningen är extremt viktig. Hooka upp med några tjejer innan ni går ut - och i bästa fall se till att boka bord.

Vad menas förresten med medlemsklubbar?
Citera
2011-04-20, 22:33
Medlem
jag vill gå på någon skön indie/brit pop-klubb. vart ska jag gå? koko är det enda jag hört talas om. ålder på sällskapet är 22 och 25
Citera
2011-04-22, 19:08
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blandband1
jag vill gå på någon skön indie/brit pop-klubb. vart ska jag gå? koko är det enda jag hört talas om. ålder på sällskapet är 22 och 25
Då kan jag rekommendera Koko också. En jävligt bra klubb.

Men i London finns det, tyvärr i min mening, många indieklubbar. Men Koko är definitivt ett att föredra.
Citera
2011-04-23, 16:42
Medlem
terelogas avatar
Mina favoriter i London är helt klart Ministry Of Sound, KOKO, Maddox och Luxx.
Citera
2011-07-01, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crosseyed
Vad menas förresten med medlemsklubbar?

Medlemsklubbar innebär precis vad det är. Nattklubbar som bara släpper in sina medlemmar plus deras gäster. Medlemskap kostar i regel mellan 500 och 1000 pund om året.
Citera
2011-07-02, 22:51
Medlem
Drunkpunks avatar
Söker själv efter balla uteställen i London, så jag hoppas det är OK att jag utnyttjar tråden.

Jag ska flytta till London till hösten och söker efter balla musikklubbar, helst rockiga sådana. Har hört att det ska finnas många sådana i Brick Lane, Shoreditch, Camden och Hoxton men skulle gärna veta namn på trevliga ställen.

Bör tillägga att jag kommer vara 19 år när jag bosätter mig där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in