2011-04-19, 16:18
Medlem
Som rubriken säger så söker jag en gadget som är stor och fin och fungerar som supersökapparna på android t.ex. där man kan leta upp saker på hårddisken, få google-träffar, hitta.se-träffar, prisjakt-träffar och kanske även fler möjligheter. Varför detta är bra, är för att man slipper öppna en browser och sparar då lite tid på detta.

Känner någon till en liknande gadget? Helst ska den vara ganska stor och ta upp en del plats på skrivbordet. Hellre praktisk och funktionsmässigt bra än liten och smidig.
Citera
2011-04-19, 21:20
Medlem
Run3s avatar
Google Desktop kanske? Var dock flera år sedan jag testade det. Men om jag inte minns helt fel är både hårddisksök och internetsök integrerat i samma låda där.
Citera
2011-04-20, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Google Desktop kanske? Var dock flera år sedan jag testade det. Men om jag inte minns helt fel är både hårddisksök och internetsök integrerat i samma låda där.

Sant, men då ingår det ju en hel del annat och jag vill inte ha en långsammare dator.
Jag tänkte mer på windows sidebar-tillägg... Men om det inte finns så kanske jag blir tvungen att inaktivera den för att köra googles version... hmm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in