Citat:
Ursprungligen postat av
Klira
Ja och du tycker det är förvirrande och äntligen en granne som berättar hur det ser ut
Jag vill inte släppa mer för då det är polisanmält allt han gjort
Ja nästan i alla fall
Men jag utmanar honom ändå pga den stora skit han är och gjort mot kvinnor
Mig har enbart varit stalker emot och det räcker
Men som sagt jag utmanar honom i verkligen och även gentemot polisen
Tråkigt att höra. Men det är ungefär det man kan vänta sig av en sådan multikriminell person. I den mån han (förhoppningsvis) döms för mord är det dock tveksamt om stalkingbrott tas upp också.
Sedan undrar jag vad denne man sysslat med yrkesmässigt under livet. Kan du kanske meddela något där?