Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2011-04-18, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simulcra
har snortat i mig 54 mg nu. Kommer jag känna på det eller behöver jag ta mer (och hur lång tid tar det innan jag känner)? Känner inget ännu och det har gått cirka 10 min.

på ritta brukar det gå mellan 15 min till 30 min så de är lungt
Citera
2011-04-18, 12:50
Medlem
joncas avatar
jag tycker du ska svälja 2st hel oxå. för mig tar concertan ca 1 timme innan märkbar efekt när jag sväljer den. jag kan ju informera om att jag har testat att slå i mig ritalin en gång utan någon anorlundare efekt än när jag åt så jag tror det gäller samma med att snorta conserta jämfört med att äta men det är min uppfattning
Citera
2011-04-18, 12:52
Medlem
simulcras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigPundare
på ritta brukar det gå mellan 15 min till 30 min så de är lungt

Okej, tack Om jag inte är nöjd, ska jag snorta i mig 54 till om 30 min typ? Eller är det en dålig idé?
Citera
2011-04-18, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jonca
jag tycker du ska svälja 2st hel oxå. för mig tar concertan ca 1 timme innan märkbar efekt när jag sväljer den. jag kan ju informera om att jag har testat att slå i mig ritalin en gång utan någon anorlundare efekt än när jag åt så jag tror det gäller samma med att snorta conserta jämfört med att äta men det är min uppfattning

Pratar du med mig eller han?
Citera
2011-04-18, 12:53
Bannlyst
Citat:
Okej, tack Om jag inte är nöjd, ska jag snorta i mig 54 till om 30 min typ? Eller är det en dålig idé?

svälj 2 hela som han sa
Citera
2011-04-18, 12:55
Medlem
joncas avatar
jag menade att jag tycker simulcra borde göra det.
Citera
2011-04-18, 13:00
Medlem
joncas avatar
sen för att få bästa efekt av concertan och slippa mycket av det negativa så sätter jag mig alltid in i något medans jag väntar på efekt. annars blir jag bara konstig om jag sitter och väntar på att den ska slå. så typ lite tv-spel eller att delta i någon rolig tråd här på FB är mitt sätt att vänta in concertan
Citera
2011-04-18, 13:02
Medlem
algerluktarosts avatar
Citat:
sen för att få bästa efekt av concertan och slippa mycket av det negativa så sätter jag mig alltid in i något medans jag väntar på efekt. annars blir jag bara konstig om jag sitter och väntar på att den ska slå. så typ lite tv-spel eller att delta i någon rolig tråd här på FB är mitt sätt att vänta in concertan

Länge leve!
älskar att snöa in på något racing spel

dock farligt när man kör av så får något i sin närhet smaka på däng,
Citera
2011-04-18, 13:05
Bannlyst
Citat:

+ När man blir så där skön så snöar jag in mig på vissa låtar till exempel, kan lyssna på samma låt 100 ggr.
Citera
2011-04-19, 20:24
Bannlyst
Citat:
Hejsan, jag har fått tag på 54 mg:are concerta och jag undrar om det är värt att ta det.

Upplever man nån sorts lyckokänslor? Har hört att euforin inte är alls samma som på tjack.

Ska jag äta eller snorta? Vet att man ska skära bort skalet och ta bort den grå tredjedelen av pillret som har en bromsande effekt, men går det mycket snabbare att känna något om man snortar? Och känner man mer då?

Kommer jag få nån typ av AT imorgon om jag snortar i mig en tablett idag? Hur kommer det i så fall kännas? Är ruset värt den eventuella ATn?

Och en sista fråga. Är det nice att röka samtidigt eller ger det en bromsande effekt eftersom concerta, som jag fårstått, är mer uppåt?

Ja blir lugn av concerta, men föredrar metamina eller bara tjo
Citera
2011-04-19, 21:05
Bannlyst
Nu var det nått år sedan jag tog concerta, men jag minns att ruset knappt var värt AT:n. AT:n är förjävlig. Men ruset är fördjävla fint de me Så om du är som mig, som bara tänker i nuet (ruset), så säger jag; KÖR! =)

Edit; Tänk buphedrone om du kört det.. liknande.. enligt mig
Senast redigerad av lynar 2011-04-19 kl. 21:08.
Citera
2011-04-20, 13:46
Medlem
popcorn.mannens avatar
tjena gött fölk! nej men hur länge sitter skitet i alltså när kan man somna på det om man snortat eller bombar bara det vita? själva concerta hela depot sitter ju i 12 timmar för den pumpar ut då och då, men då borde ju ändå själva bara det vita (metylfenidatet) eller vad fan det heter sitta i inte lika länge?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in