2011-05-07, 12:26
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Jag kan helt klart se kopplingen. En person som drivs av hat eller en ideologi kan inte göra en objektiv bedömning.

Håller även med Pewpew fullständigt i denna fråga.
Det här håller jag med om totalt och fullständigt. Alla människor drivs av sin egen ideologi oavsett vad den består av, vilken i många fall ändras i takt med sin egen utveckling. I detta fallet finns det bevisligen mycket att hitta angående hennes uttalanden kring fallet där hon tydliggör var hennes agenda ligger och det gör hon utifrån hennes sneda bild och tolkning av vad feminsim egentligen var menat att vara från början. Hon har inte heller kunnat göra en objektiv bedömning pga av känslomässigt engagemang. Hon har dessutom skämt ut Sverige.
Citera
2011-05-07, 13:57
Medlem
narlysimpeltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aposteriori
Det här håller jag med om totalt och fullständigt. Alla människor drivs av sin egen ideologi oavsett vad den består av, vilken i många fall ändras i takt med sin egen utveckling. I detta fallet finns det bevisligen mycket att hitta angående hennes uttalanden kring fallet där hon tydliggör var hennes agenda ligger och det gör hon utifrån hennes sneda bild och tolkning av vad feminsim egentligen var menat att vara från början. Hon har inte heller kunnat göra en objektiv bedömning pga av känslomässigt engagemang. Hon har dessutom skämt ut Sverige.

Julian Assange gör helt rätt i att hålla sig borta från feminismens Saudiarabien sverige. Det går inte att garantera en objektiv process i det här feministfundamentalistlandet. Tvärt om är processen i sverige mycket förspänd i viss riktning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in