• 3
  • 4
2004-10-04, 09:18
Medlem
kriBBzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
Har sökt efter liknande trådar men hittade inget, så jag ställer väl min nybörjarfråga.

Jag knarkar verkligen inte ofta. Särskilt inte starkare grejor. Nu har jag en ytterligt liten dos tjack som jag tror med lite god vilja kan räcka till mig och en kompis för en kväll (utan påfyllning). NU frågan: Näsa eller mun - vilket ger "bäst" effekt? Tack på förhand.

Nej, du behöver inte säga "skit i polaren och ta det själv", för jag knarkar bara i sällskap.

Nej, du behöver inte sägas "injicera".

Själv körde jag bomb första gången för jag vart så osäker på vad det var, men numera snortar jag ju, snabbare effekt och känns liksom mäktigare. Inte på något stöddigt sätt, men alltså bara snorta en fet jävla lina och sedan dra ut på vandring är aldrig fel, (speicellt inte om du ska leta toppisar). Snorta rekomenderar jag men om du är osäker kör en bomb (lägger tjacket i rizzla och sväljer med vatten).

peace

/ kriBBz
Citera
2004-10-04, 12:01
Medlem
cycovics avatar
Jag tycker du ska bomba skiten, eller bara ta det i handflatan och slicka i dig, bara löjligt att snorta tjack...
Citera
2010-09-21, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cycovic
Jag tycker du ska bomba skiten, eller bara ta det i handflatan och slicka i dig, bara löjligt att snorta tjack...

haha.. ska nu reta min polare som snorta medans ja bomba
Citera
2010-09-21, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metamina83
haha.. ska nu reta min polare som snorta medans ja bomba

bumparn

bomba är mysigast!
Citera
2010-09-21, 19:29
Medlem
Snorta ger ju starkare effekt, men jag bombar endå oftast för när jag snortar så blir det bara att man sitter och tar på näsan hela tiden. Plus att det rinner ju ner i halsen när man snortar och det är ganska otrevligt. Bomba ger svagare effekt men allså det är knappt så det märks, funkar mycket fint endå.
Citera
2010-09-21, 20:30
Medlem
Nasalt intag ger härligare påslag, det gäller bara att ta mycket. 0.2a i vardera näsborre brukade jag köra på. Sen är man igång ett tag.
Citera
2010-09-22, 00:45
Medlem
Raezs avatar
Är det bara jag som uppskattar den kemiska smaken i halsen?
Så snuskig är den inte, speciellt inte om man dricker lite vatten till.
Citera
2010-09-22, 09:19
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quenser
I fall jag vore dig skulle jag inte ta nån tjack alls, ifall du gillar den drogen vilket du troligtvis kommer att göra så dröjer det inte länge föränns du börjar ta det ensam och för eller senare kommer du att börja injicera det slår snabbare,skönare och du slösar inte bort nånting........Ha det bra

Lugna ner dig, så är det fan inte för majoriteten. Jag och mina kompissar har ofta tagit amfetamin. Själv har jag inte tagit länge, och av mina 6 vänner som tar det, är det endast en som har problem, men han har sedan barnsben varit störd, och genom längre tid varit misbrukare av alkohol etc. Lite viljestyrke, ett liv bredvid drogerna och... ja, inget mer, så borde det gå för de flesta. Men rätt, har man benägenhet att misbruka, så är amfetamin och liknande inte bra att leka med.

Jag skulle också snorta då oralt intag kräver högre doser. Till gengäld, så håller det i sig längre, men det har en mera "smooth" effekt kurve, så come up och comedown är segare. Näsan ger något närmare en kick. Och själv redoserar jag mycket mer nasalt än oralt. Så det är en smakssak (om ni har nog).
Citera
2010-09-22, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raez
Är det bara jag som uppskattar den kemiska smaken i halsen?
Så snuskig är den inte, speciellt inte om man dricker lite vatten till.

Tycker att smaken är bäst då man inte tagit det på länge.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in