Citat:
Ursprungligen postat av quenser
I fall jag vore dig skulle jag inte ta nån tjack alls, ifall du gillar den drogen vilket du troligtvis kommer att göra så dröjer det inte länge föränns du börjar ta det ensam och för eller senare kommer du att börja injicera det slår snabbare,skönare och du slösar inte bort nånting........Ha det bra

Lugna ner dig, så är det fan inte för majoriteten. Jag och mina kompissar har ofta tagit amfetamin. Själv har jag inte tagit länge, och av mina 6 vänner som tar det, är det endast en som har problem, men han har sedan barnsben varit störd, och genom längre tid varit misbrukare av alkohol etc. Lite viljestyrke, ett liv bredvid drogerna och... ja, inget mer, så borde det gå för de flesta. Men rätt, har man benägenhet att misbruka, så är amfetamin och liknande inte bra att leka med.
Jag skulle också snorta då oralt intag kräver högre doser. Till gengäld, så håller det i sig längre, men det har en mera "smooth" effekt kurve, så come up och comedown är segare. Näsan ger något närmare en kick. Och själv redoserar jag mycket mer nasalt än oralt. Så det är en smakssak (om ni har nog).