Flashback bygger pepparkakshus!
2005-10-19, 10:25
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Snubbar som blåser eller golar ska omvärlden känna till. Vad heter snubben??

Själv har jag gjort ett lyckat internetköp. Första killen jag frågade var internetkran. Jag var dock jävligt noga men vem jag skulle fråga och tog en användare jag såg var väldigt aktiv i drogforumen och hade ett högt antal postningar härinne. Jag kollade även upp vad killen skrivit i sina tidigare inlägg och frågade senare när jag var säker på att han inte var en polis eller liknande. leveransen tog 6-7 dagar och det var lite jobbigt.
Nu köper jag bara IRL knark. Går fortare, blir billigare och man vet att man får det!
6-7 dagar? Varför tog det så lång tid? Postade han det sent? Eller strulade posten? Han som skulle skicka till mig sa att han skickade förra måndagen, så nu har det gått 8 dagar.. Då måste jag väl ändå vara grund-lurad??!! Jävligt besviken är jag iaf..Kommer ALDRIG köpa över internet igen iaf, men det var en DYR läxa!
Citera
2005-10-19, 10:44
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
6-7 dagar? Varför tog det så lång tid? Postade han det sent? Eller strulade posten? Han som skulle skicka till mig sa att han skickade förra måndagen, så nu har det gått 8 dagar.. Då måste jag väl ändå vara grund-lurad??!! Jävligt besviken är jag iaf..Kommer ALDRIG köpa över internet igen iaf, men det var en DYR läxa!

nej det strulade för att han hade bokat bort allt då jag satte in pengar och jag var tvungen att vänta tills han fick in nytt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in