• 7
  • 8
2011-04-16, 03:59
Medlem
Ung_Fascists avatar
När dom hittar dej kommer dom säga - "Aha, är det här du hänger"?

Edit* Var det för tidigt? Haha

EDIT 2 * "Han hängde sej (på) flashback!
Senast redigerad av Ung_Fascist 2011-04-16 kl. 04:11.
2011-04-16, 04:00
Medlem
Craig.s avatar
Ja, fan... Detta är bara onödigt. Gå och lägg dig.
2011-04-16, 04:12
Medlem
Res-Qs avatar
Känns väl som TS fyllesnackar en del.

Om du nu känner att du bangar, men behöver mer sprit för att klara av det är ju ditt självmord inget som du egentligen vill.
Som alla andra sagt, låt Whiskyn bli sängfösaren och hoppa i säng! God natt!
2011-04-16, 04:12
Bannlyst
Det är väldigt onödigt att begå självmord eftersom du bara kommer reinkarnera igen. Du anar inte hur många gånger jag berättat det för dig och varje gång har samma sak hänt. Den här gången hoppas jag även att du tar till dig det jag skriver, men det är alltid ditt val och ingen annans. Just don't do it. Peace.
Senast redigerad av 1st 2011-04-16 kl. 04:15.
2011-04-16, 04:13
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Har du ens fått ordning på en stream ännu? Om du försöker få upp en stream när du är full kommer det gå åt helvete, hehe.
2011-04-16, 04:16
Medlem
Prelooks avatar
Om du inte har fått ordning på stream / ditt supande...

så som du säger är att du måste dricka sprit för att kunna göra det... Det betyder att du inte vill och har haft en dålig fylla...

Gå o lägg dig... Inget kommer hända
2011-04-16, 04:17
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sionisten
ne tvivlar ja på men brutit 14 ben vafan så jävla less å det ser fan nite ut att gå mot ljusare tider allt går bara neråt

Det brukar alltid vara nån av fyllbultarna i parken som går med kryckor.
Du kanske skulle försöka hitta lite nytt umgänge - AA, Maranata...
2011-04-16, 04:18
Medlem
Citat:
Tjenare FB oerhört lesss på livet å dyngrak ser inte riktigt menningen med att leva just nu.. så tänkte hänga mig... Lika bra å streama skiten hur gör ja för att åstakomma det?

Nej nej, gör något bättre och samtidigt männskligheten en tjänst. Åk ner och fimpa Khaddafi åt oss så får du en hjältemedalj postumt ... skämt o sido vi skall ju alla dö någon gång och det som räknas tills dess är vad vi åstadkommit .... oftast visar det sig att våra barn var det finaste vi gjort och allting annat ganska banalt

vad är det som är jobbigast just nu?
2011-04-16, 04:26
Medlem
Snälla du, gör det inte!

Livet är till för komma över vissa saker, saker du tycker är tunga nu kommer du i framtiden kunna se som obetydliga saker. I vilket fall som helst så kommer du komma över saker, du lär känna dig själv på olika sätt. Livet är en resa med "ups n downs", det har vi alla i olika grader!! Du finns här för att lära dig saker om dig själv och ditt liv, allt är inte lätt, men det blir bättre när du är äldre och klokare det LOVAR jag dig!

Gör det inte!!!!

Ta kontakt med psykvården, det finns hjälp!!

Ring 112!
2011-04-16, 04:28
Medlem
Citat:
Tjenare FB oerhört lesss på livet å dyngrak ser inte riktigt menningen med att leva just nu.. så tänkte hänga mig... Lika bra å streama skiten hur gör ja för att åstakomma det?

Du har inte tänkt tanken att det här med psykiska problem du har har att göra med att du dopar dig regelbundet?

https://www.flashback.org/sp29596757
Senast redigerad av FulAgent007 2011-04-16 kl. 04:33.
2011-04-16, 04:33
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Förhoppningsvis har han däckat nu. Ingen aktivitet på en halvtimme.

Nä dags att gå på dejt med John Blund nu för duvan.
2011-04-16, 04:44
Moderator
NewDeers avatar
Självmordstrådar poppar upp oftare än tussilago i dikeskanten nuförtiden. Är TS allvarlig, eller vill han/hon bara skriva av sig? Kanske få 15 minutes of fame? Det är omöjligt att säga. Men i detta fall litar jag på min intuition och låser tråden /mod
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in