2011-04-15, 22:50
Medlem
Hej.

Skulle vilja få era åsikter om vilket märke som gör bäst boxershorts. Jag e trött på sånna som blir alldeles noppriga i resåren efter ett tag, syftar då främst på dressmans egna som jag använder på jobbet.

Vilka tycker ni?`
Salming
Björn Borg
Frank Dandy
Armani
Calvin Klein
m.m.

Ja vilka föredrar NI?
Citera
2011-04-15, 22:52
Medlem
dozyers avatar
Har endast använt Salming, BB och CK av nedanstående... Måste säga att passformen i Salming är riktigt bra, men annars är det en smaksak. Köp ett par av varje och bestäm dig sedan, jag använder i princip endast BB nu för tiden
Citera
2011-04-15, 22:58
Medlem
BB håller bra kvalite!
Citera
2011-04-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dozyer
Har endast använt Salming, BB och CK av nedanstående... Måste säga att passformen i Salming är riktigt bra, men annars är det en smaksak. Köp ett par av varje och bestäm dig sedan, jag använder i princip endast BB nu för tiden

Tänkte beställa hem ett gäng Björn Borg för att prova, men hittar ju bara deras jävla "short shorts" och dom e lite korta.... Någon som vet var jag kan hitta de med fulllängd?
Citera
2011-04-15, 23:09
Medlem
FrankRosenthals avatar
Har använt flertalet märkeskalsonger genom åren. Till exempel alla de som TS räknade upp. Trots detta så tycker jag att helsvarta kalsonger från H&M utklassar alla dessa märken. De är snyggast, skönast och helt klart de bästa. Brukar vara 3 för 150 kr också eller något sånt. Nuförtiden så tycker jag att det bara ser fjantigt ut med när män har annat än helsvarta eller helvita kalsonger på sig. Vem vill går runt med ett stor resårband med reklam på?

Dock så finns det även märken som gör helsvarta eller helvita kalsonger som kan vara riktigt sköna. Men H&M funkar fint. Rent prismässigt och i kvalitén.
Citera
2011-04-15, 23:30
Medlem
Storebrossans avatar
Skämtar ni med mig? Det är Race marine som gäller. Har enbart dessa.
Citera
2011-04-15, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storebrossan
Skämtar ni med mig? Det är Race marine som gäller. Har enbart dessa.

Stadium?
Citera
2011-04-15, 23:41
Medlem
Storebrossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluePhantom
Stadium?
Japp, har enbart använt dessa från första början. De sitter perfekt.
Citera
2011-04-16, 00:52
Medlem
GryningsMytomanens avatar
Björn borg gillar jag inte. Inte direkt snygga. Överprissatt som fan asså.
Har några BB och två par RL med någon sorts lösare passform, inte elastiskt tyg som annars. Sköna och bra kvalite.
Citera
2011-04-16, 11:40
Medlem
Dolce & Gabbana har fruktansvärt smakfulla underkläder, sitter riktigt snyggt också.
Polo Ralph Lauren är riktigt komfortabla, inte fullt så snygga och sitter inte lika snyggt som Dolce, men otroligt sköna.
Citera
2011-04-16, 15:43
Medlem
Popcornfrallas avatar
Jag kör bara med CK, dom sitter för jävla skönt.
Citera
2011-04-16, 16:08
Medlem
Såg att man kunde köpa CK 365 för 200kr på uppercut.se Prisvärt? Isf beställer jag för en tusing.

Bara dom inte är lika korta som BB short shorts...
Senast redigerad av BluePhantom 2011-04-16 kl. 16:10.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in