2011-04-15, 19:13
Bannlyst
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000953272701

Satt och spåna facebook då jag ser den här killens status,Vet ej om ni ser detta så jag bifogar meddelandet från hans statusuppdatering.

"alla är välkomna till ett race på maxi i kalmar kl 22:00 den som vill möta mig personligen kommer om dom vågar bara trimmade bilar får komma inte orginal skit plus det kommer bli drifting 400 meters lopp"

Finns det ingen på flashback som kan utmana den här kaxiga snorvalpen?

Själv så bor jag över 60 mil från Öland så det är lite svårt för mig att köra mot honom.

Killen har tydligen en volvo 850 t5:a så det borde väl inte vara några problem att trycka dit honom eller vad säger ni?
2011-04-18, 18:47
Medlem
mrnitrouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perra92
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000953272701

Satt och spåna facebook då jag ser den här killens status,Vet ej om ni ser detta så jag bifogar meddelandet från hans statusuppdatering.

"alla är välkomna till ett race på maxi i kalmar kl 22:00 den som vill möta mig personligen kommer om dom vågar bara trimmade bilar får komma inte orginal skit plus det kommer bli drifting 400 meters lopp"

Finns det ingen på flashback som kan utmana den här kaxiga snorvalpen?

Själv så bor jag över 60 mil från Öland så det är lite svårt för mig att köra mot honom.

Killen har tydligen en volvo 850 t5:a så det borde väl inte vara några problem att trycka dit honom eller vad säger ni?

Förstår hur du tänker och känner med dig. Men underskatta aldrig en t5:a
2011-05-04, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrnitrous
Förstår hur du tänker och känner med dig. Men underskatta aldrig en t5:a

Man ska aldrig underskatta nån när det gäller race. Däremot krävs det ganska duktigt trimmande av en 850 för att ställa sig mot en vettig bakhjulsdriven bil med överladdning.

Visst går det få duktigt med effekt i den, men ska man få ner det i backen krävs det diffbroms och vettiga däck. Detta är något som det flesta boyracers helt skiter i då kostnaden ofta överstiger det de lagt på motorn.

Jag har en kompis med en trimmad v70r, 430 bänkade hästkrafter och diffbroms. Han sätter ändå bara höga trettonsekundersrepor på strippen. Detta gör en vettig rwdracer med betydligt mindre effekt.

//Tuffhaggman

*Edit
Såg att tråden är inaktuell och de som postat är avstängda
Senast redigerad av Tuffhaggman 2011-05-04 kl. 18:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in