2011-04-15, 01:30
Medlem
tjena folk! nu är det så att efter en lång vinter så har jag tänkt att börja löpa/ jogga seriöst. men har inga skor/eller andra kläder för detta.
har gympa shorts/skor och random tröja men de kan man ha när de e varm sommar nu kanske det behövs mer, så är inte intresserad av att köpa ett par joggingbyxor/tröja för 1500 men skor vet jag att dem kostar. är mellan 184-188 och har XL så hoppas ni orkar ge mig något förslag!

mvh
Citera
2011-04-15, 01:33
Medlem
burgerkungs avatar
Rocky klädseln såklart! Sen kör Eye of the Tiger så blir man motiverad!
Citera
2011-04-15, 01:43
Medlem
haha jo klart! men tänkte om någon orkade plocka ihop lite kläder eller rekommenderade något! eftersom jag inte är insatt i detta fenomen "jogging".
Citera
2011-04-15, 01:51
Medlem
burgerkungs avatar
Grå Luvtröja/Mjukisbrallor, svart mössa. Stadium got it all!
Citera
2011-04-15, 02:03
Medlem
tältpinnes avatar
Långa tights går väl att få för 3-400 spänn om man väljer något budgetalternativ, på överkroppen ska du ha någonting som du känner inte stör tekniken. Huvtröja tycker jag inte är någon höjdare, bättre att jobba skal i så fall om det är kallt. Men viktigast är naturligtvis skorna. Leta upp någon butik som kan göra en analys av ditt steg, löplabbet är obehagligt dyra, men en sista utväg.

här (taget från min träningsjournal) såg jag ut för en vecka sedan när jag varit ute.
Citera
2011-04-15, 03:06
Medlem
Kaptenenjons avatar
http://www.stadium.se/sport/traning/loparskor/109314/nike-air-pegasus-27 samt mjukisbrallor/skjorts och en vanlig vindjacka.
Citera
2011-04-15, 11:34
Bannlyst
Jag kör alltid Dobsom r90 jogginset rätt bra både till vinter och sommar.

Skor brukar väll oftast bli Nike Lunar Racer tunna och sköna (rekommenderar dem ej under vinter-tid)
Citera
2011-04-15, 14:48
Medlem
ok tackar för tipsen alla! blir att åka till närmaste köpcentrum i helgen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här