2011-04-14, 18:30
Bannlyst
Igår så var jag inne på en försäljningssite för begagnade trosor. Jag hade inte råd handla nåt, men gillade fantasin av att köpa hem lite söta och lagom använda flicktrosor som doftar friskt av en ung kvinnas ljuvligt vackra horfitta. Och denna sensuella affärsidé fick mig också att drömma mig ännu längre bort; faktiskt ända hem till dig...

Ponera följande: Du sitter i lugnan ro och njuter av en god kopp te en tidig vardagskväll. Plötsligt knackar det på dörren och du går nyfiken dit för att öppna. Framför dig i farstun står nu en välklädd medelålders svensk man med lätt feminina drag och attribut. "Inte en av dom!" tänker du något stressad och förbryllad. Väluppfostrad som du är så behåller du ändå fattningen och frågar artigt: "Ja, vad vill min bäste herre?" Mannen svarar då: "Jo, jag undrar om ni har några använda herrkalsonger till salu; jag betalar bra för dom!"
"Hur mycket då?"
"Tusen kronor är jag beredd att ge för ett par välanvända boxershorts!" säger fetischistfjollan och inväntar ditt svar.

Vad gör du då; sliter du av dina sönderrostade dressmankalsonger som kostar ringa tvåhundringen i nyskick, lämnar över dom till kunden och tjänar dina tusen kronor? Och på så sätt också drar på dig risken att få en mycket jobbig jävel hängande dig i hasorna under en oöverskådlig framtid...

Eller tackar du artigt nej till erbjudandet, stänger din dörr och återgår till ditt vanliga småborgeliga kvällsmys och fattigmansliv?

Vad tycker ni om affärsidén att sälja begagnade kalsonger?
Vill du som man sälja dina kalsonger till vem som helst?
Och vill den som är kvinna eller bög köpa sexiga kalsonger som en karl har använt ett dygn eller två?
Alla är ni välkommna att lämna era synpunkter.

Jag postade detta här i fetischist forumet, men mod kan flytta det till arbetsliv & arbetsmarknad om det passar bättre.
Senast redigerad av PerschlarFundron 2011-04-14 kl. 19:02.
Citera
SweTechs avatar

Moderatormeddelande

Postat av SweTech 2011-04-14, 18:46
Medlem
Alla som på något sätt antyder att dom vill sälja eller köpa använda herrkalsonger kommer att raderas och moderatorerna kommer att diskutera hurvida användaren i fråga bryter mot 1.01.

//Moderator
2011-04-14, 18:48
Medlem
PolPot-was-goods avatar
Citat:
Vill du som man sälja dina kalsonger till vem som helst?
Och vill den som är kvinna eller bög köpa sexiga kalsonger som en karl har använt ett dygn eller två?

Ja, det kan jag tänka mig att göra. Jag bryr mig inte om vem kunden är, skulle dock inte sälja till minderåriga. Så länge jag får betalt, så kan jag låta en bög eller en kvinna gotta sig i mina använda kalsonger

Låter alltså som en bra affärside.

P.S. Jag såg moderatorsmeddelandet, men det är inte något som jag skulle göra nu, dvs sälja. Det var bara en teori.
Citera
2011-04-14, 20:17
Medlem
Nuvilis avatar
Nä jag som tjej hade inte köpt använda herrkalsonger. Usch!
Tror däremot det finns gubbar som mer än gärna betalar för använda tjejtrosor. Tjejer kan liksom ut och ragga o fråga vilken kille som helst om hon får hans kalsonger gratis tror jag.. men att KÖPA använda herrkalsonger.. näe..
Citera
2011-04-14, 20:53
Medlem
Vem fan tänder på använda kalsonger/trosor? jag fattar inte
Citera
2011-04-14, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nuvili
Nä jag som tjej hade inte köpt använda herrkalsonger. Usch!
Tror däremot det finns gubbar som mer än gärna betalar för använda tjejtrosor. Tjejer kan liksom ut och ragga o fråga vilken kille som helst om hon får hans kalsonger gratis tror jag.. men att KÖPA använda herrkalsonger.. näe..
Men ponera att du fick möjlighet att få köpa Ljungbergs, Beckhams, Clooneys, Pitts eller annan manlig sexsymbols kalsonger... Skulle det inte klia lite i kalsongköparfingrarna då?
Citera
2011-04-15, 00:06
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerschlarFundron
Ponera följande: Du sitter i lugnan ro och njuter av en god kopp te en tidig vardagskväll. Plötsligt knackar det på dörren och du går nyfiken dit för att öppna. Framför dig i farstun står nu en välklädd medelålders svensk man med lätt feminina drag och attribut. "Inte en av dom!" tänker du något stressad och förbryllad. Väluppfostrad som du är så behåller du ändå fattningen och frågar artigt: "Ja, vad vill min bäste herre?" Mannen svarar då: "Jo, jag undrar om ni har några använda herrkalsonger till salu; jag betalar bra för dom!"
"Hur mycket då?"
"Tusen kronor är jag beredd att ge för ett par välanvända boxershorts!" säger fetischistfjollan och inväntar ditt svar.

Vad gör du då; sliter du av dina sönderrostade dressmankalsonger som kostar ringa tvåhundringen i nyskick, lämnar över dom till kunden och tjänar dina tusen kronor? Och på så sätt också drar på dig risken att få en mycket jobbig jävel hängande dig i hasorna under en oöverskådlig framtid...

Eller tackar du artigt nej till erbjudandet, stänger din dörr och återgår till ditt vanliga småborgeliga kvällsmys och fattigmansliv?
Jag hade lugnt ställt ned tekoppen på det lilla bordet i min hall och suckat ljudligt en gång och tänkt att det är själva fan att man inte får vara i fred från perversa sodomiter när man lyckats brygga sig en perfekt kopp te. Sedan hade jag tagit mitt pumphagelgevär som står i paraplystället i hallen och riktat detta mot magtrakten på mannen och med en snabb matningsrörelse fört in en patron (Gyttorp Grovhagel) i loppet samtidigt som jag gett mannen tre sekunder på sig att avlägsna sig från min tomt.

Därefter hade jag ställt tillbaka hagelgeväret i paraplystället, låst ytterdörren noga, tagit tekoppen och gått in i biblioteket för att där dra på mig min rökrock och därefter sätta mig i den stora skinnfotöljen med tillhörande fotpall, omsorgsfullt tändandes en cigarr samtidigt som jag skrockar nöjt för mig själv.
Senast redigerad av LakritstroIIet 2011-04-15 kl. 00:12.
Citera
2011-04-15, 01:26
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LakritstroIIet
Jag hade lugnt ställt ned tekoppen på det lilla bordet i min hall och suckat ljudligt en gång och tänkt att det är själva fan att man inte får vara i fred från perversa sodomiter när man lyckats brygga sig en perfekt kopp te. Sedan hade jag tagit mitt pumphagelgevär som står i paraplystället i hallen och riktat detta mot magtrakten på mannen och med en snabb matningsrörelse fört in en patron (Gyttorp Grovhagel) i loppet samtidigt som jag gett mannen tre sekunder på sig att avlägsna sig från min tomt.

Därefter hade jag ställt tillbaka hagelgeväret i paraplystället, låst ytterdörren noga, tagit tekoppen och gått in i biblioteket för att där dra på mig min rökrock och därefter sätta mig i den stora skinnfotöljen med tillhörande fotpall, omsorgsfullt tändandes en cigarr samtidigt som jag skrockar nöjt för mig själv.

Innehaver farbrorn också en monokel för att få ännu mer klass, och såklart tog du dig ett glas av den dyraste sherryn när du sittandes i ditt bibliotek puffar på cigarren.

OnT: Ärligt talat så tror jag bara det är perversa gamla gubbjävlar som skulle vilja köpa sådant här äckel..
Citera
2011-04-15, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle
Ärligt talat så tror jag bara det är perversa gamla gubbjävlar som skulle vilja köpa sådant här äckel..
Gamla pervogubbar som gärna betalar för unga killars kalsingar? För att sitta och sniffa och runka på dom då eller?
Citera
2011-04-15, 22:39
Medlem
Har inte detta redan diskuterats i andra trådar?

Dessutom tror jag inte det är något stor marknad om du jämför med de män som vill köpa begagnade trosor, och den marknaden kan väll inte vara alltför stor?

Bättre att satsa på att vara manlig strippa på homepartyn i såfall!
Citera
2011-04-16, 18:24
Medlem
Sha R'Taes avatar
ett alternativ annars är att man som kille går runt i trosor, utger sig för att vara tjej, och säljer
Easy money
Citera
2011-04-16, 18:44
Bannlyst
OnT: Ärligt talat så tror jag bara det är perversa gamla gubbjävlar som skulle vilja köpa sådant här äckel..[/quote] En vacker dag blir även du käre vän en gammal pervo gubbe eller gumma. Såtillvida du inte hinner avlida innan din 20 års dag förvisso.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in