2014-06-10, 23:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Tack ska ni ha!

Vad gäller Ruskigbuss var det ett bra tag sedan man såg honom skriva något som medlem och inte mod, men kanske har kollat i fel forum?

Har också märkt att han skriver betydligt mindre än förr...

Sedan så lär du kanske inte vara herre på täppan så länge.. Finns ju tre dårar under dig som skriver som, ja, dårar. Sedan finns det väl få, om någon, som snittar mer inlägg per dag än Bogomil. Om nu denna kommer gå om någon gång, är ju rätt många inlägg kvar ändå. Hoppas bara inte hund-mikron går förbi, det unnar jag inte en grälsjuk kärring.
2014-06-10, 23:09
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Tack ska ni ha!

Vad gäller Ruskigbuss var det ett bra tag sedan man såg honom skriva något som medlem och inte mod, men kanske har kollat i fel forum?
Hur många inlägg har du snittat per dag senaste tiden, 100?
2014-06-11, 00:00
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Vet inte, kommer fortsätta att skriva som vanligt och se någon film ikväll.
Grattis Rakii!
Forumet rör sig helt klart långsammare när du har tagit pauser, speciellt filmforumet.
2014-06-11, 00:02
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S

Sedan så lär du kanske inte vara herre på täppan så länge.. Finns ju tre dårar under dig som skriver som, ja, dårar. Sedan finns det väl få, om någon, som snittar mer inlägg per dag än Bogomil. Om nu denna kommer gå om någon gång, är ju rätt många inlägg kvar ändå. Hoppas bara inte hund-mikron går förbi, det unnar jag inte en grälsjuk kärring.
Det hade varit kul om man kunde sortera medlemslistan på lite olika sätt som t.ex efter inläggsratio och annat.
2014-06-11, 04:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Det hade varit kul om man kunde sortera medlemslistan på lite olika sätt som t.ex efter inläggsratio och annat.

http://boardreader.com/site/Flashback_Forum_Yttrandefrihet_16032141.html

Se vad mycket vi hade förlorat om vi tog bort postcount. Så många mindre anledningar att fira. Men det bryr sig väl inte partybromsarna om..
2014-06-11, 04:09
Bannlyst
Citat:
http://boardreader.com/site/Flashback_Forum_Yttrandefrihet_16032141.html

Se vad mycket vi hade förlorat om vi tog bort postcount. Så många mindre anledningar att fira. Men det bryr sig väl inte partybromsarna om..

Jag är med på topplistan.

Citat:
Top authors during last week:
2014-06-11, 04:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PabloPicachu
Jag är med på topplistan.

Yepp, såg det. Att posta 481 inlägg på en vecka är ganska galet. Det blir 25-tusen inlägg på ett år. Det ni! Så kanske kliade det i fingrarna på Rakii när han såg att det fanns inom väldigt nära räckhåll att peta ner den gamle besten. Jaja, grattis iaf - antar jag.
2014-06-11, 04:19
Medlem
AndraSorterings avatar
481 inlägg på en vecka!!!

Kanske dags för en liten paus
2014-06-11, 09:14
Medlem
Combots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
481 inlägg på en vecka!!!

Kanske dags för en liten paus

Rakii har väl känt av vittringen av första platsen, då gäller det att kämpa på
2014-06-11, 11:26
Medlem
Rakiis avatar
Citat:

Som sagt, jag känner mig glad och hedrad att folk ser det som någon sorts bragd att hamna på förstaplatsen men för min egen del betyder det inte så mycket som jag tidigare skrivit i "Ta bort postcount"-tråden. Flashback är en bra ventil för mina tankar som jag inte har chans till att yttra i verkliga livet och här är jag dessutom någorlunda anonym, bryr mig inte om micro113 går förbi mig, kul för henne!

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur många inlägg har du snittat per dag senaste tiden, 100?

Beror på att jag är i någon pseudohypomanisk situation nu då jag konstant är speedad i sinnet och fingrarna löper som kulspruteeld över tangentbordet, har du någonsin träffat en bipolär person som är hypomanisk eller rentav i en mani så kan du föreställa dig hur jag är framför datorn då, trots att jag inte är bipolär.
2014-06-11, 12:47
Medlem
Moltas666s avatar
Rakii försvarar förstaplatsen med den äran!

Jag undrar ändå vad medlemmen jumpcut...

#jumpcut

...kunnat åstadkomma om han inte beslutat att sluta posta 2011-04-08 09:13 under sitt gamla medlemsnamn?
Senast redigerad av Moltas666 2014-06-11 kl. 12:49.
2014-06-11, 18:20
Medlem
Ett Hunds avatar
Låser den här gamla tråden. Ämnet går att diskutera i Laidback eller möjligtvis i Sista Utvägen.
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in