Citat:
Ursprungligen postat av
D_V_S
Har också märkt att han skriver betydligt mindre än förr...
Sedan så lär du kanske inte vara herre på täppan så länge.. Finns ju tre dårar under dig som skriver som, ja, dårar. Sedan finns det väl få, om någon, som snittar mer inlägg per dag än Bogomil. Om nu denna kommer gå om någon gång, är ju rätt många inlägg kvar ändå. Hoppas bara inte hund-mikron går förbi, det unnar jag inte en grälsjuk kärring.
Som sagt, jag känner mig glad och hedrad att folk ser det som någon sorts bragd att hamna på förstaplatsen men för min egen del betyder det inte så mycket som jag tidigare skrivit i "Ta bort postcount"-tråden. Flashback är en bra ventil för mina tankar som jag inte har chans till att yttra i verkliga livet och här är jag dessutom någorlunda anonym, bryr mig inte om
micro113 går förbi mig, kul för henne!
Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Hur många inlägg har du snittat per dag senaste tiden, 100?

Beror på att jag är i någon pseudohypomanisk situation nu då jag konstant är speedad i sinnet och fingrarna löper som kulspruteeld över tangentbordet, har du någonsin träffat en bipolär person som är hypomanisk eller rentav i en mani så kan du föreställa dig hur jag är framför datorn då, trots att jag inte är bipolär.