2004-09-25, 13:45
Bannlyst
Vem får den sköna titeln som mest no-life på flashback?

Kategori 1: Flest inlägg
Kategori 2: Flest inlägg per dag

2004-09-25, 13:52
Medlem
fnuskes avatar
Flest inlägg:
http://forum.flashback.info/scandinavia/memberlist.php?&order=DESC&sort=posts&pp=30&ltr=

Vad beträffar frekvsensen har jag dock ingen aning.
2004-09-25, 14:18
Medlem
guuuud va sorgligt....

Kattla
2004-09-25, 14:25
Medlem
M2ks avatar
Hmm... bara på fjortonde plats, Top 10 borde det vara iaf.

En som sackar kraftigt på listan f n är skakademus, som knappt syns till längre. Undrar varför... ?
2004-09-25, 14:30
Medlem
jobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Hmm... bara på fjortonde plats, Top 10 borde det vara iaf.

En som sackar kraftigt på listan f n är skakademus, som knappt syns till längre. Undrar varför... ?

Han kanske har fullt upp med sina studier. Själv ligger jag på 29:e plats. Fan vet om det är bra eller dåligt.
2004-09-25, 14:39
Medlem
-Metal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SHEFT
Kategori 2: Flest inlägg per dag

Jag skulle tippa på Polarenpär, hur fan har han lyckats få nästan 1500 inlägg på 2 mån?
2004-09-25, 14:40
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobe
Han kanske har fullt upp med sina studier. Själv ligger jag på 29:e plats. Fan vet om det är bra eller dåligt.

Tror det kan vara ett friskhetstecken. Ok, kanske ett tecken på inte så mycket OT inlägg. Ni moderatorer får massa gratisinlägg när ni låser trådar, varningar och även försvara er på forumet flashback, men ta t.ex. Ruskigbuss över 7000 inlägg på under ett år, hur all sin dar lyckas med med något sådant!? Men kanske finns det några som har skrämmande mycket att tillföra.
2004-09-25, 14:44
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Ni moderatorer får massa gratisinlägg när ni låser trådar, varningar och även försvara er på forumet flashback,
Sant, dessutom har vi ju Outlaw att skriva i också...
Citat:
Ursprungligen postat av icy
men ta t.ex. Ruskigbuss över 7000 inlägg på under ett år, hur all sin dar lyckas med med något sådant!? Men kanske finns det några som har skrämmande mycket att tillföra.
Ja, kanske det! Ruskigbuss skriver i en väldans massa olika forum här, och är ofta med i debatter. Dessutom använder han datorer i sitt arbete, så att få en FB-paus på jobbet då och då tordes inte vara en omöjlighet.

Själv är jag nöjd med min position som Halvan.
2004-09-25, 14:48
Moderator
impieteers avatar
Jag redde ut begreppen i denna tråd, så nu kan ni andas ut.

Det finns ett fåtal som har mer än 20 inlägg per dag, det får anses som väldigt mycket. De flesta lugnar dock ner sig (Pellenez, farbror einar) eller blir banande ( pimp: ) eller får ett högavlönat jobb (shakademus).
2004-09-25, 15:40
Medlem
Bleeps avatar
Hmm... 62:a plats och 5,23 inlägg/dag. Känns tryggt. Lagom. Gratulerar mig själv.

Respekt till Ruskigbuss som trots den stora mängden inlägg alltid har något vettigt att säga.

(OT: Jag såg hon i Rapport eller om det är Aktuellt, Lisbeth Åkerman, på 7-Eleven alldeles nyss. Ännu vackrare i verkligheten!!! Åhhh, Lisbeth... )
2004-09-25, 16:50
Medlem
Totalt antal inlägg: 711 (1.54 inlägg per dag)
2004-09-25, 17:15
Medlem
TomBombadills avatar
Och moderatorerna har mage över att klaga på posthoror
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in