2011-04-14, 14:30
Medlem
SonneHagals avatar
Det var väl ett lysande arbete mot pedofiler samtidigt som de tog betalt. Om det börjar härja pedofilhatande nazister på nätet som sedan pressar sina offer på pengar så lär det ha en mer avskräckande effekt än att sitta och ladda barnporr på något behandlingshem. Ni som menar att de stödjer pedofilerna måste ha fått det hela om bakfoten, tror ni att pedofilerna tycker det är lugnt att ha ett gäng nazister efter sig som pressar dem på pengar? Rena mardrömmen snarare, en mardröm som de förtjänat och hoppas fler fortsätter tills den dagen då rättvisan utmäter ordentliga straff på pedofilers rovdrift på barn.
Citera
2011-04-14, 14:31
Medlem
swimp78s avatar
Vilka tattare de är, dessa nazzar.

Inte för att jag stödjer pedofiler, men detta tilltag visar ju att de där tattarna bara är simpla kriminella som vill tjäna pengar, och att samhällets bästa inte är deras mål.
Citera
2011-04-14, 14:32
Medlem
warpmans avatar
Familjen Mothander verkar ju ganska störda själva om man säger så. Finns sannolikt en historia med övergrepp inom familjen om man börjar rota lite. Att smågrabbarna Mothander är knarkare står ju rakt ut i bloggarna, antagligen är pappa M det också.
Citera
2011-04-14, 14:46
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
I längden blir det ju bara värre, förstår inte hur någon kan låta sig bli utpressad på det här viset. Lagen ska följas och dom borde ha ringt polisen istället för att själva börja begå brott.
Citera
2011-04-14, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonneHagal
Det var väl ett lysande arbete mot pedofiler samtidigt som de tog betalt. Om det börjar härja pedofilhatande nazister på nätet som sedan pressar sina offer på pengar så lär det ha en mer avskräckande effekt än att sitta och ladda barnporr på något behandlingshem. Ni som menar att de stödjer pedofilerna måste ha fått det hela om bakfoten, tror ni att pedofilerna tycker det är lugnt att ha ett gäng nazister efter sig som pressar dem på pengar? Rena mardrömmen snarare, en mardröm som de förtjänat och hoppas fler fortsätter tills den dagen då rättvisan utmäter ordentliga straff på pedofilers rovdrift på barn.

Verkligen inte ett lysande arbete, ett lysande arbete hade varit att kontakta myndigheter direkt man upptäckte dessa pedofiler och få stopp på dem. Att låta dem fortsätta mot en betalning är bara vidrigt. Än värre att de spenderade de här pengarna på sitt eget lyxliv, en minimal förbättring hade varit om de hade skänkt de här pengarna till att hjälpa folk som blivit utsatta för sexuella övergrepp.

Att folk försöker trösta sig med dumheter som att pedofilerna tyckte nog det var jobbigt att behöva betala en massa pengar och att det är säkert avskräckande för pedofiler att det finns människor som vill utpressa dem. Det är ju bara trams, detta är enbart dåliga ursäkter som inte håller. Pengarna var prioritet ett här, att pedofiler blev måltavlan var bara för att de var enkla mål.
Citera
2011-04-14, 14:56
Medlem
Här har vi adress och personuppgifter på dom inblandade.
https://rapidshare.com/files/457380249/peddoutpress.pdf

Men eftersom megaupload är spärrat för mig här på jobbet måste någon ladda ner dom från ovanstående länk och sen lägga upp dom på megaupload.com
Citera
2011-04-14, 15:01
Medlem
Det här verkar vara Jack Motander.
http://www.frihet.nu/medlem/0513185679.html
Citera
2011-04-14, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Det här verkar vara Jack Motander.
http://www.frihet.nu/medlem/0513185679.html

Ja, det står ju i klartext i filen i inlägget innan.
Citera
2011-04-14, 15:22
Medlem
juttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caveman
Kan det här vara familjemedlems bloggarna som aftonbladet skriver om,
http://motander.blogg.se/
http://snigelsperma.bilddagboken.se/
familjens=ja
dom aftonbladets syftar på = vet ej
Citera
2011-04-14, 15:33
Medlem
Roflsteins avatar
Tycker det verkar vara en helt lysande idé.
Visst har jag sett idén tidigare, och ifall jag inte var en laglydig människa skulle jag inte alls ha några problem att göra detsamma som de gjorde.

Och att de skulle skydda pedofilerna är väll fel? Som någon annan sa så kan de knappast vara roligt för pedofilerna att veta att någon vet vad de håller på med, och tror de får pedofilerna att inte utföra massa dåd på ungar då de direkt skulle bli utpekade av familjen som förhoppningsvis skulle kunna lämna ett anonymt tips.
Citera
2011-04-14, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roflstein
Tycker det verkar vara en helt lysande idé.
Visst har jag sett idén tidigare, och ifall jag inte var en laglydig människa skulle jag inte alls ha några problem att göra detsamma som de gjorde.

Och att de skulle skydda pedofilerna är väll fel? Som någon annan sa så kan de knappast vara roligt för pedofilerna att veta att någon vet vad de håller på med, och tror de får pedofilerna att inte utföra massa dåd på ungar då de direkt skulle bli utpekade av familjen som förhoppningsvis skulle kunna lämna ett anonymt tips.

Varför inte bara gå till polisen direkt då? Tror det är ett bra mycket mer effektivare sätt att få dem inte att begå brott.
Pedofilerna vet att en utpressar inte går till polisen, då de har mycket att förlora på det. I princip lika mycket som pedofilen.
Citera
2011-04-14, 15:52
Medlem
juttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen1
Här har vi adress och personuppgifter på dom inblandade.
https://rapidshare.com/files/457380249/peddoutpress.pdf

Men eftersom megaupload är spärrat för mig här på jobbet måste någon ladda ner dom från ovanstående länk och sen lägga upp dom på megaupload.com

Unassigned file limit of 10 downloads reached.

skulle vara tacksamt om nån av de 10 kan lägga upp den på på mega
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in