2011-04-14, 13:28
Medlem
Som någon annan i tråden så undrar även jag om listan på pedofiloffer blir offentlig vid rättegång. Säkerligen måste vi åtminstone få veta namnet på anmälaren från Norrköping. Vässa knivarna!
Citera
2011-04-14, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don2011
Jag lyfter på hatten för den här familjen dom kunde inte gjort de bättre sen att pedofiler förtjänar att avrättas och dom kommer undan med att endast bli utpressade är ju rena jävla rabatten. Dom ska fan vara glada jävla pedofilsvin. Ska fan ta reda på vem dessa pedofiler är o pressa dom på mera pengar

Hur tänkte du där.... Du hyllar alltså människor som varit fullt medvetna om ett antal pedofiler och deras önskemål om att sexuellt antasta/ofreda/våldföra sig på barn men låtit bli att anmäla dessa, för att kunna åka på resor till Thailand etc. De har ju då snarare fungerat som en slags hallickar...
Citera
2011-04-14, 13:36
Medlem
juttes avatar
Så nu bekräftat av en polare på orten att det rör sig om den släkten, mothander

De är tvättäkta whitetrash rikta parasiter i samhället som vägrar jobba

1-2 personer i deras STORA familj som jobbar resten är arbetsVÄGRANDE socialbdragstagare.

senaste året/åren har dom som aldrig någonsin haft pengar eller jobb åkt på dyra semestrar
köpt nya bilar o nån husvagn byggt altaner o köpt nya ipods o grejjer.

hoppas verkligen deras socialbidrag dras in nu när det visas sig att dom tjänat grova pengar på utpressning,

jag sätter dom i samma fack som pedofilerna själva, kanske t.o.m ett snäpp lägre, för dom skaffar sig alltså vetskapen om pedofilerna o pressar dom på pengar istället för att sätta dit dom.

man kan ju inte låta bli att undra hur många barn som blivit utsatta för dessa pedofiler p.g.a utpressarnas sug efter pengar är större än viljan att sätta dit dom, tragiskt mycket tragiskt o ett ansvar som utpressarna får leva med.
Citera
2011-04-14, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jutte
Så nu bekräftat av en polare på orten att det rör sig om den släkten, mothander

De är tvättäkta whitetrash rikta parasiter i samhället som vägrar jobba

1-2 personer i deras STORA familj som jobbar resten är arbetsVÄGRANDE socialbdragstagare.

senaste året/åren har dom som aldrig någonsin haft pengar eller jobb åkt på dyra semestrar
köpt nya bilar o nån husvagn byggt altaner o köpt nya ipods o grejjer.

hoppas verkligen deras socialbidrag dras in nu när det visas sig att dom tjänat grova pengar på utpressning,

jag sätter dom i samma fack som pedofilerna själva, kanske t.o.m ett snäpp lägre, för dom skaffar sig alltså vetskapen om pedofilerna o pressar dom på pengar istället för att sätta dit dom.

man kan ju inte låta bli att undra hur många barn som blivit utsatta för dessa pedofiler p.g.a utpressarnas sug efter pengar är större än viljan att sätta dit dom, tragiskt mycket tragiskt o ett ansvar som utpressarna får leva med.

Vi vet ju inte om utpressarna sa till peddona att dom ska ge fan i detta i fortsättningen. "Ser vi att du fortsätter ragga barn så handlar det inte om utpressning längre utan kastrering". Det kan ju då liksom bli 2 flugor i en smäll. Pengar till utpressaren och peddot blir rädd att fortsätta.
Citera
2011-04-14, 13:46
Medlem
dunderhuvuds avatar
Jävligt synd att de torskade, hade jag kommit på tanken själv hade jag lurat skiten av så många snuskgubbar som möjligt Hatar äckelpedofiler!
Citera
2011-04-14, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen1
Vi vet ju inte om utpressarna sa till peddona att dom ska ge fan i detta i fortsättningen. "Ser vi att du fortsätter ragga barn så handlar det inte om utpressning längre utan kastrering". .

Fast hur ska de veta det. Om nu utpekandet av utpressarna stämmer så bodde de inte ens i närheten av samma ort och kan då rimligen inte ha kontroll över vad pedofilerna sysslade med. Sedan kan man ju också undra hur bra koll de hade på sina utpressningsoffer när de låg och glassade i Thailand...

Hur skulle du reagera om ett barn i din närhet hade blivit sexuellt utnyttjat samtidigt som du visste att några utomstående hade haft full vetskap om mannens farlighet och uppenbara vilja till att våldföra sig på småbarn utan att anmäla? Hade du accepterat att de bara hade givit honom en varning?
Senast redigerad av Verdad 2011-04-14 kl. 13:58. Anledning: stavfel
Citera
2011-04-14, 13:54
Medlem
warpmans avatar
http://uppsalaoverklass.blogg.se/2009/september/mordhotad.html

"Postat av: Mothander
Fyfan för dem som inte låter andra folk leva sina liv, bara för att dem är avundsjuka på att man själv kan leva lite rikare, gå ut och käka dagligen, resa. Så vinner dem inget på att mord hota folk, sjukt omoget.

MVH Mothander.

2009-09-27 @ 17:41:08 "
Citera
2011-04-14, 13:59
Medlem
Leif GW
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12878346.ab

Oisin Cantwell
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/oisincantwell/article12878925.ab
Citera
2011-04-14, 14:05
Medlem
Undrar om ni som säger att ni själva skulle kunna göra samma sak som pedofílutpressarna också är medvetna om att ni tar på er ett moraliskt ansvar för de brott som ert utpressningsoffer gör sig skyldig till under den tid som ni utnyttjar denne för egen vinnings skull?
Citera
2011-04-14, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verdad
Fast hur ska de veta det. Om nu utpekandet av utpressarna stämmer så bodde de inte ens i närheten av samma ort och kan då rimligen inte ha kontroll över vad pedofilerna sysslade med. Sedan kan man ju också undra hur bra koll de hade på sina utpressningsoffer när de låg och glassade i Thailand...

Hur skulle du reagera om ett barn i din närhet hade blivit sexuellt utnyttjat samtidigt som du visste att några utomstående hade haft full vetskap om mannens farlighet och uppenbara vilja till att våldföra sig på småbarn utan att anmäla? Hade du accepterat att de bara hade givit honom en varning?

Så klart dom skulle ha utpressat honom och sen slagit ihjäl honom. Om jag då sen bara fått reda på dödsfallet och upptäckt att han dog med massa obetala banklån hade jag mått bättre.
Citera
2011-04-14, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen1
Så klart dom skulle ha utpressat honom och sen slagit ihjäl honom. Om jag då sen bara fått reda på dödsfallet och upptäckt att han dog med massa obetala banklån hade jag mått bättre.

Fast en utpressningsituation sker ju under viss en tid. Om man nu vill få ut pengar av honom så lär man ju inte slå ihjäl honom innan, och detta kommer rimligtvis ta några dagar vid en engångsutbetalning, vid återkommande återbetalningar kan det ju ta hur lång tid som helst innan han bli ihjälslagen. Min fråga är hur de under tiden som de underlåter att vidta några (fysiska) åtgärder mot honom för att de väntar på pengar kan hålla reda på att han inte förgriper sig på något annat barn. Om han nu skulle göra det så måste ju man vara medveten om att man faktiskt till viss del kan hållas ansvarig för hans brott. Förstår du mitt resonemang?
Citera
2011-04-14, 14:25
Medlem
cavemans avatar
Kan det här vara familjemedlems bloggarna som aftonbladet skriver om,
http://motander.blogg.se/
http://snigelsperma.bilddagboken.se/
Senast redigerad av caveman 2011-04-14 kl. 14:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in