2011-04-14, 03:36
Jag har inte stt ngon annan som gjort detta hr p flashback s jag har nyligen startat ett fretag i eve och sker nu medlemmar ifrn flashback!

Det r ett helt ny startat fretag och alla r vlkomna!

Det nda som krvs r aktivitet inom spelet. Jag sker er som loggar in och spelar varje dag och r ngorlunda mogna. Eve r ett spel fr oss flashbackare och jag tror vi skulle kunna ga upp eve flashback style.

Fr att joina s skriv hr i trden och apply ingame.

Fretaget r baserat i Youl VII som ligger i systemet Domain. Hemstationen r fr nuvarande Amarr Navy Logistic Support (finns mnga L2 missions dr)

Nr ni vl r dr s leta efter fretaget Pinehearst Industries [GGHAX] Och ansk.
Citera
2011-04-14, 03:44
Medlem
Finns ju annars L4-agent i systemet bredvid, Nakri, om du har standings med Sarum Family.

Sjlv r jag njd dr jag sitter men det r ett trevligt initiativ
Citera
2011-04-14, 05:15
Medlem
Hkarns avatar
Jag som trodde att det var alliansen Bglyft (The executioners och co) som stod fr Flashbacks nrvaro i Eve. Tycker du ska g med dem istllet s jag fr fler folk att skjuta p .
Citera
2011-04-29, 10:35
Medlem
Miss.Jollys avatar
Nu var det ju rtt lnge sen vi hette Boglyft, s get with the fucking program Hkarn..
Dremot vete fan om vi representerar FBs nrvaro i Eve.. Iofs r jag r en jvla gaphals, likas Hurome, men vi r faktiskt mig veterligen bara tv FB medlemmar i den alliansen

FB-corps har diskuterats frr, och det faller p en enda sak.. Helt enkelt att ett snt corp skulle faila miserabelt p grund av fr f medlemmar p FB som spelar Eve, fr att folk redan har sina egna agendor i spelet, fr att folk som sitter p rikedomar i null aldrig skulle flytta ut i empire och spela med scrubs osv osv i all ondlighet..

Trevlig id, och jag hoppas verkligen du fr medlemmar, men sorry.. Jag tror inte du fr projektet mer n att lyfta innan det krashar om du nu verkligen jobbar efter att samla FB-folk i frsta hand i den :/

(Sen frgar sig ju vn av ordning varfr ett flashbacksprojektcorp heter Pinehearst Industries och inte ntt som anknyter till Flashback som sdant :S)

Fr vrigt vill jag referera till mitt inlgg hr; https://www.flashback.org/sp29307097
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in