Citat:
Ursprungligen postat av IgorS
Så var det Apples tur att slutligen trä på riddarhansken, tvinga ner en på knäna och fistfucka en i röven.
Det här är alltså ingen uppdatering av Final Cut Pro utan snarare en nybörjarvariant som mer liknar iMovie.
Det fungerar säkert precis som de flesta andra redigeringsprogram alldeles utmärkt till enklare jobb och går säkert att lära sig i ett nix men för etablerade proffisionella FCP-klippare handlar det av allt att döma om ren våldtäkt.
Programmet borde heta iMovie Pro eller möjligen Final Cut Beginner. Det här handlar nämligen INTE om ett verktyg för proffisionellt bruk så om det är vad man är ute efter bör man kolla upp produkten ordentligt innan man trycker på köpknappen.
Skandal!
Vad heter originalvarianten på Final Cut? (Den versionen du pratar om för jag blandar ihop de olika Final Cut programmen)
Vad är den stora skillnaden mellan denna "nya" versionen av Final Cut och den som etablerade klippare använder?
Kommer jag som amatör att påverkas av att det inte finns funktioner som behövs vid redigering?
Vilken version rekommenderar du mig?