Citat:
Ursprungligen postat av
Carli
Hade jag jobbat heltid och pendlat vaaarje dag (sen typ 3 månader) så hade jag nog lagt min lediga tid på familjen och inte ytterligare en shoppingresa med min infantila bästis. Sofia måste jobba så många timmar med heltid, pendling, kokbok, insta och podd. Så duktig!
Hon blir väl sjukskriven snart, precis som Klara Doktorow. Tycker det är anmärkningsvärt att Klara är sjukskriven, men orkar lägga ner all sin tid och kraft för att få upprättelse för att ha blivit utslängd /nekad inträde plus att hennes väninna kom inte in på klubben pga av adidas outfit.
Man kan ifrågasätta oss , som hänger på tråden & kommenterar men det är inte det, det handlar om vilken sjuk jävla tid vi befinner oss i när sådana som Elsa tjänar 300 miljarder om året för att se ut som en påse skridskor. Ingenting innanför pannbenet, bara tomt. Sågspån. Undrar genuint när nästa skärbräda/vippig kjol ska visas upp på bloggen. Det var ju över 2 veckor sedan. Börjar få abstinens pga HA BEGÄR
Ps ! Elsa tror hon är först ut med blöjkräm under ögonen? Hahahah . Sofi Fahrman och Ebba skrev väl detta runt 2005?