2025-03-08, 10:36
Medlem
Nu fattar jag varför Elsa gått ner i vikt. Hon äter ju ingen mat. Bara gröt och ”smoothie bowl” som alltså är en smoothie fast med sked. Haha.
Citera
2025-03-08, 10:44
Medlem
Om jag ska spekulera så skulle jag gissa att Pontus inredningssmak är lite mer rustik och murrig med fyllda bokhyllor upp till taket, skivbackar och ett mer kulturellt hem. Men eftersom han älskar Elsa så är han villig att göra en uppoffring kring inredningen eftersom han förstår att det ingår i hennes jobb att hemmet ska representera hennes stil. Den sortens uppoffringar gör vi ju alla i våra förhållanden och för andra som vi älskar. Jag tror de har ett stabilt förhållande och verkar väldigt kompatibla.
Citera
2025-03-08, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Om jag ska spekulera så skulle jag gissa att Pontus inredningssmak är lite mer rustik och murrig med fyllda bokhyllor upp till taket, skivbackar och ett mer kulturellt hem. Men eftersom han älskar Elsa så är han villig att göra en uppoffring kring inredningen eftersom han förstår att det ingår i hennes jobb att hemmet ska representera hennes stil. Den sortens uppoffringar gör vi ju alla i våra förhållanden och för andra som vi älskar. Jag tror de har ett stabilt förhållande och verkar väldigt kompatibla.

Det har nog mycket med pengarna det drar in att göra. Man, som Elsa säger, står ut med mycket då.
Citera
2025-03-08, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Kämpa Pontus! Läste att de inte använder mjölkpaket längre, utan mjölken hälls upp i karaff som förvaras i kylen. Pontus, den hjälten, tog som uppgift att datummärka karaffen med speciell penna.
Var hittar man dessa karlar, som inte verkar ha nån egen vilja eller ryggrad? Har han verkligen ingenting vettigare att lägga sin tid på?
Ja eller så tycker han inte det är megajobbigt att hälla upp mjölk & en karaff & sen datummärkera den, för vad kan det ta? Typ 1 min? Utan han kan offra denna minut & göra det för Elsa tycker de känns trevligt & han älskar henne uppenbarligen. Herreguuuud ni är för bittra i denna tråd
Citera
2025-03-08, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Nu fattar jag varför Elsa gått ner i vikt. Hon äter ju ingen mat. Bara gröt och ”smoothie bowl” som alltså är en smoothie fast med sked. Haha.
Ja men det är väl toppen att hon gått ner i vikt så behöver du inte bli äcklad över hur tjock elsa är lol. Du har ju basunerat ut i denna tråd hur många gånger som helst att hon är tjock. Nu när hon gått ner i vikt ska du håna (?) sättet hon gjort det på? Hon äter dessutom vanlig mat? Gröt & smoothies är ju vanligvis hennes frukost & lunch, vilket är helt normalt.
För att vara någon som inte följer elsa som du påstått, så är du jäkla snabb på att vara inne här & kommentera typ exakt allt hon gör, hur hon inreder, klär sig, äter. Men! Du är säkert jättelycklig
Citera
2025-03-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99
Ja men det är väl toppen att hon gått ner i vikt så behöver du inte bli äcklad över hur tjock elsa är lol. Du har ju basunerat ut i denna tråd hur många gånger som helst att hon är tjock. Nu när hon gått ner i vikt ska du håna (?) sättet hon gjort det på? Hon äter dessutom vanlig mat? Gröt & smoothies är ju vanligvis hennes frukost & lunch, vilket är helt normalt.
För att vara någon som inte följer elsa som du påstått, så är du jäkla snabb på att vara inne här & kommentera typ exakt allt hon gör, hur hon inreder, klär sig, äter. Men! Du är säkert jättelycklig

Jag följer inte Elsa, vill du logga in på min Instagram så kan jag bevisa det.
Citera
2025-03-08, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99

Varför klagar du bara på mig? Herregud. Massa andra människor skriver exakt samma sak. Vad i helvete gör du ens här?

Problemet med Elsa är inte att hon svälter sig själv smal, det är att hon inte kan stå för det.
Citera
2025-03-08, 14:07
Avslutad
Är det bara jag som tycker det ser ut som att hon ”fixat till” sin överläpp på bloggen idag? Jag kände knappt igen henne. Kanske inte är så ut bara som hon putar lite extra.. förstått att var och varannan verkar göra det nu för tiden dock men hoppas att inte Elsa hamnar i den fällan. Kan störa mig på mycket hos henne men tycker hon är väldigt vacker som hon är. Tycker man börjar se mer och mer på Sofia att hennes ansiktsdrag slätas ut och försvinner med botox och fillers (?) hoppas inte detsamma händer med Elsa
Citera
2025-03-08, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Det har nog mycket med pengarna det drar in att göra. Man, som Elsa säger, står ut med mycket då.

Personligen tror jag att Elsa har så fullt upp med sig själv, sitt hem och sin sociala status att Pontus nog får vara ifred väldigt mycket. Hon styr och ställer inte med honom och verkar genuint tycka om honom för den han är. Har faktiskt tänkt på att de båda verkar vårda sin relation på ett sunt sätt - ge varandra frihet men ändå prioritera varandra. Intressant nog är just äktenskapet en del Elsa verkar väldigt oängslig kring.
Citera
2025-03-08, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LineKA
Är det bara jag som tycker det ser ut som att hon ”fixat till” sin överläpp på bloggen idag? Jag kände knappt igen henne. Kanske inte är så ut bara som hon putar lite extra.. förstått att var och varannan verkar göra det nu för tiden dock men hoppas att inte Elsa hamnar i den fällan. Kan störa mig på mycket hos henne men tycker hon är väldigt vacker som hon är. Tycker man börjar se mer och mer på Sofia att hennes ansiktsdrag slätas ut och försvinner med botox och fillers (?) hoppas inte detsamma händer med Elsa

Oj, ja det har hon definitivt, har synts tidigare men inte så tydligt. Precis som Sofia fyller dessutom, med markant större överläpp. Det ser dock ut som det blivit fyllt lite för högt upp ut mot mungipan liksom, som en linje rakt ut från amorbågen.
Citera
2025-03-09, 09:13
Medlem
Citat:
Oj, ja det har hon definitivt, har synts tidigare men inte så tydligt. Precis som Sofia fyller dessutom, med markant större överläpp. Det ser dock ut som det blivit fyllt lite för högt upp ut mot mungipan liksom, som en linje rakt ut från amorbågen.
Det är enbart på första selfien i inlägget det ser ut så. På resterande bilder ser hon helt som vanligt ut
Citera
2025-03-09, 11:07
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Det är enbart på första selfien i inlägget det ser ut så. På resterande bilder ser hon helt som vanligt ut

Bilderna är väl antagligen tagna vid olika tillfällen, kanske innan och efter ingrepp. Jag har inte förstått att hon gjort det tidigare, inget jag noterat. Men jag är verkligen inte kunnig när det gäller skönhetsingrepp och har ingen koll. För mig är det så skevt att det är så normaliserat och tydligt att många som börjar tappar känslan för var man bör hålla gränsen innan man bara ser ut som alla andra som gör samma ingrepp. Minns en bild jag såg på Elsa, Sofia och Mira där Mira ser ut som en helt naturligt söt tjej och Elsa och Sofia såg helt galna ut med sin poserande miner, massa smink som ska se ”naturligt” ut och extremt släta pannor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in