Man minns den gamla goda tiden, nr man fick fem dosor fr en hundring och knde sig som en prins.
Lite annat idag om man gr till dagligvaruhandeln.
Fick igr ett sms frn swedsnus.nu och snl som jag r gick jag in och kollade d de lovade ett snittpris p en dosa fr 11 spnn. Ser att man kan bestlla en hink med tusen portioner som man sjlv vljer om man vill tillreda eller inte, med diverse smaksttningar.
Ngon som har erfarenhet av den hr typen av snus? r det bra? Plitigt stlle? Ngon smak man borde prova eller neutralt? Bsta sttet att tillreda det p? Som jag frstod det skulle det smaka som grov portion fast mildare.
Jag anvnder mig av tilbudet.nu och deras portionssnus (halvfabrikat). Bara att tillstta vatten och eventuell smak s har man snus s att det rcker mnaden ut!
(Nej, jag har inte stavat fel till webadressen, butiken heter tillbudet, men dom har knepig webadress)
Nu har jag testat detta Swedsnus.nu. Och jag kan inte knna ett uns av smak. Ingen tobakssmak alls. Kunde lika grna vikt ihop en papperstuss och fuktat lite med vatten. Tror fan imej papperstussen skulle smakat bttre
Vad r det fr tomte som har sidan? Har ftt SMS-spam i mobilen precis. Jag snusar inte ens. Om ngon kan hjlpa mig leta fram vem som har sidan s skall jag SMS:a eller kanske skicka ett brev som svar p reklamen.
Nr jag snusade anvnde jag mig uteslutande av snus2.se fr deras priser. Kollade nu och de r fortfarande in bizz. Av de 4-5 bestllningar jag gjorde under ngra r s var det inget strul.
Vad r det fr tomte som har sidan? Har ftt SMS-spam i mobilen precis. Jag snusar inte ens. Om ngon kan hjlpa mig leta fram vem som har sidan s skall jag SMS:a eller kanske skicka ett brev som svar p reklamen.
Jag anvnder mig av tilbudet.nu och deras portionssnus (halvfabrikat). Bara att tillstta vatten och eventuell smak s har man snus s att det rcker mnaden ut!
(Nej, jag har inte stavat fel till webadressen, butiken heter tillbudet, men dom har knepig webadress)
Vad kr du fr smak p tillsatsen? Blir det dugligt att snusa? Motsvarar det ngot befintligt snus?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!