Man minns den gamla goda tiden, när man fick fem dosor för en hundring och kände sig som en prins.
Lite annat idag om man går till dagligvaruhandeln.
Fick igår ett sms från swedsnus.nu och snål som jag är gick jag in och kollade då de lovade ett snittpris på en dosa för 11 spänn. Ser att man kan beställa en hink med tusen portioner som man själv väljer om man vill tillreda eller inte, med diverse smaksättningar.
Någon som har erfarenhet av den här typen av snus? Är det bra? Pålitigt ställe? Någon smak man borde prova eller neutralt? Bästa sättet att tillreda det på? Som jag förstod det skulle det smaka som grov portion fast mildare.
Jag använder mig av tilbudet.nu och deras portionssnus (halvfabrikat). Bara att tillsätta vatten och eventuell smak så har man snus så att det räcker månaden ut!
(Nej, jag har inte stavat fel till webadressen, butiken heter tillbudet, men dom har knepig webadress)
Det går ju att beställa prov! Så testa Gjorde en beställning på kul. Får se vad detta är för skit. Snusar SwedMax självtillverkat lös. Så jag har inga illusioner
Nu har jag testat detta Swedsnus.nu. Och jag kan inte känna ett uns av smak. Ingen tobakssmak alls. Kunde lika gärna vikt ihop en papperstuss och fuktat lite med vatten. Tror fan imej papperstussen skulle smakat bättre
Vad är det för tomte som har sidan? Har fått SMS-spam i mobilen precis. Jag snusar inte ens. Om någon kan hjälpa mig leta fram vem som har sidan så skall jag SMS:a eller kanske skicka ett brev som svar på reklamen.
När jag snusade använde jag mig uteslutande av snus2.se för deras priser. Kollade nu och de är fortfarande in bizz. Av de 4-5 beställningar jag gjorde under några år så var det inget strul.
Vad är det för tomte som har sidan? Har fått SMS-spam i mobilen precis. Jag snusar inte ens. Om någon kan hjälpa mig leta fram vem som har sidan så skall jag SMS:a eller kanske skicka ett brev som svar på reklamen.
Jag använder mig av tilbudet.nu och deras portionssnus (halvfabrikat). Bara att tillsätta vatten och eventuell smak så har man snus så att det räcker månaden ut!
(Nej, jag har inte stavat fel till webadressen, butiken heter tillbudet, men dom har knepig webadress)
Vad kör du för smak på tillsatsen? Blir det dugligt att snusa? Motsvarar det något befintligt snus?