Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Jag vet inte varför du ska dra så extrema exempel? Jag äter hälsosamt, motionerar regelbundet och har en normal vikt.
Jag lever inte som i ett arbetsläger och jag ser inte ut som någon krigsfånge. Varför tar du till extrema exempel för att understryka din ståndpunkt? Det gör ju att man inte kan ta det du skriver på allvar, det blir lite löjligt.
Min kost är heller inget extremt exempel. Jag äter gott men hälsosamt. Jag unnar mig också godsaker och dricker alkohol ibland.
Jag vet ärligt talat inte vilka du syftar på. Jag antar att du inte hade några poänger, inte kunde få din livsstil att verka så attraktiv. Enda sättet för dig att få din livsstil att verka tilldragande och bättre än den är var att ställa den i direkt jämförelse med Nazitysklands koncentrationsläger. Då kanske den t.o.m var att föredra. Men ärligt talat så säger det väl en del om hur du lever...När enda sättet att få det att verka ok är att jämföra den med något riktigt riktigt dåligt...
Jag lever inte som i ett arbetsläger och jag ser inte ut som någon krigsfånge. Varför tar du till extrema exempel för att understryka din ståndpunkt? Det gör ju att man inte kan ta det du skriver på allvar, det blir lite löjligt.
Min kost är heller inget extremt exempel. Jag äter gott men hälsosamt. Jag unnar mig också godsaker och dricker alkohol ibland.
Jag vet ärligt talat inte vilka du syftar på. Jag antar att du inte hade några poänger, inte kunde få din livsstil att verka så attraktiv. Enda sättet för dig att få din livsstil att verka tilldragande och bättre än den är var att ställa den i direkt jämförelse med Nazitysklands koncentrationsläger. Då kanske den t.o.m var att föredra. Men ärligt talat så säger det väl en del om hur du lever...När enda sättet att få det att verka ok är att jämföra den med något riktigt riktigt dåligt...

Læs det førsta inlægget..
"fullständigt försäljningsstopp av mat som överstiger en viss fetthalt och istället styra matvarubutikernas utbud på ett sådant sätt att det som säljs ska vara så fettsnålt och proteinrikt som överhuvudtaget är möjligt, försäljningsstopp för tobaksvaror och alkohol samt att införa ett hälsovårdsprogram värt namnet."
"De personer som trots förmåga vägrar att träna sina kroppar och hålla en god kost bör sättas under hård press så att de anammar en livsstil som stimulerar kroppen."
"Vissa kvasivetenskapliga människor kan invända och hävda att en så kallad ”LCHF-kost”, dvs. att äta mycket fett, är bra för kroppen, att ett glas rött vin om dagen är bra för hjärtat eller liknande ovetenskapliga falsarier."
Æh nu førstår jag ju att det bara ær trollande. Fick mig, helt klart.