2014-07-07, 10:44
Medlem
Leibachs avatar
Jag hade hennes nummer, men det funkar ej längre. Hon har nog slutat hora. Vet bara att hon heter R*b*ck*. Riktigt bra på att knulla, vill ha det hårt och utan gummi. Inget klydd.
Citera
2014-09-11, 22:51
Medlem
Jag har inte sett henne på hela sommaren. Jag passerar varje dag hennes favoritstråk från GA torg via Södergatan till Stortorget och Malmö C, men jag har inte sett henne.

Hoppas att det inte har hänt henne något. Någon som sett henne?
Citera
2014-09-18, 16:56
Medlem
Han sett henne flera gånger på stadsbiblioteket, senast idag.
Citera
2014-09-18, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balletralle1234
Han sett henne flera gånger på stadsbiblioteket, senast idag.

Kanske nytt ställe att träffa kunder eller så har hon slutat med det och satt sig bakom skolbänken och börjat studera och är på biblioteket av den anledningen.
Citera
2014-09-18, 21:07
Medlem
Leibachs avatar
Hoppet vaknar igen, beachvoy. Kommer du någonsin att få knulla henne?
Citera
2014-11-19, 18:01
Medlem
Boogiemaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beachvoy
Då skall jag ta denna kvinna i försvar! Hon är INTE prostituerad! Hon är helt enkelt en kvinna som gillar att visa upp sig, hon är exhibitionist, och inget annat.

Och jag gillar henne!

Första gången jag såg henne var i december när snön och halka i centrala Malmö var extrem. När alla andra gick "snöskor" gick hon i stövlar med 12 centimeter höga stilettklackar, svarta strumpor, minikjol och leopardpäls.

Jag passerade henne medvetet ett flertal gånger för att njuta av henne! Superhäftig!

Andra gången jag såg henne var i mars på Malmö C. Hon satt på en av bänkarna inne på Malmö C och visade upp sig i minikjol och svarta stayups och hon visade mycket nakna lår. Eftersom jag stod och väntade på en kompis, vars tåg var ca 30 minuter försenat, kunde jag kolla in hennes beteende. Hon var inte ett dugg intresserad av mäns uppvaktning. Hon avvisade dem mycket bestämt. Hon var mycket irriterad av mäns uppvaktning.

I fredags eftermiddag var jag på Värnhemstorget i Malmö. Hon satt på en bänk och visade upp sig i stayups och minikjol. Många män gav henne en lång blick och säkerligen noterade hon detta. Hon är exhibitionist och hon gillar att visa upp sig. Jag har blivit oerhört nyfiken på henne. Jag passerade henne under en halvtimmes tid ca 7-8 gånger. Och gav henne ett leende. Hon förstod att jag ville bara titta på henne. Och hon kände möjligen igen mig från tidigare "möten". När jag gick förbi henne den ca tredje gången så knäppte hon upp sin jacka och började "rätta" till sin blus. Under jackan hade hon en blus som var helt genomskinlig. Hennes bröst var fullt synliga och hon rättade till banden mycket omsorgsfullt. Överdrivet omsorgsfullt......det här upprepades igen efter varje tillfälle jag passerade henne. Och hon sökte mig med blicken när jag passerade henne. Hon uppskattade mina blickar!

Hon är exhibitionist och låt hon vara det! Jag gillar henne!
Du har helt rätt faktiskt jag sett henne många gånger under åren och alltid trott att hon va prostitutka men tydligen så e hon inte det alltså ja ja det blev jag faktiskt chockad av att läsa men jag tycker ändå det coolt att hon håller samma stil år ut o år in
Citera
2014-11-19, 18:19
Medlem
Boogiemaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Verkar nog vara ett mycket klokt beslut med tanke på hur många som säger att dom knullar henne utan skydd

Citat:
Ursprungligen postat av Boogiemaniac
Du har helt rätt faktiskt jag sett henne många gånger under åren och alltid trott att hon va prostitutka men tydligen så e hon inte det alltså ja ja det blev jag faktiskt chockad av att läsa men jag tycker ändå det coolt att hon håller samma stil år ut o år in
Jaha då va det som jag alltid trott då att hon tar malvax o knullar för pengar ändå beundransvärt faktiskt
Citera
2014-11-19, 18:50
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogiemaniac

hon är/var prostituerad.

var kanske e rätt ord. o tråden e gammal, så hon var defentivt när den var aktuell.

Hon har sagt senare att hon slutat. Men klär sig ändå enligt beskrivning här.

För dom som känner till henne, mer än att bara ha sett henne, är det 100 % säkert att hon var prostituerad.
Citera
2014-11-22, 12:23
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Tar hon den i tvåan?
Citera
2014-11-22, 14:46
Medlem
Kan någon lägga upp ett foto?
Citera
2014-11-23, 10:59
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dA_1_nibblah
Tar hon den i tvåan?

ja hon gillade det.
Citera
2014-12-18, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Hoppet vaknar igen, beachvoy. Kommer du någonsin att få knulla henne?

Leibach; du ser en fitta, jag ser en kvinna.
Leibach; du knullar med en fitta, jag knullar med en kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in