2011-05-30, 23:59
Medlem
myts avatar
Fyfan tror jag vet vem det snackas om i tråden, syns att hon är prostituerad på flera mils avstånd. Skulle ni nu mot all förmodan vilja ta kontakt med denna personen så brukar hon sitta utanför subway (mellan hansa och stortorget) vid klockan 11-12 och dricka en kopp kaffe.

mer om hennes utseende: runt 40 år, Mörkt skabbigt hår, stay ups, korsett under en väst och hon stinker fisk i en radie på 50 meter!
Citera
2011-05-31, 01:05
Medlem
distanss avatar
Inte hon med asiatiskt utseende? All beskrivning stämmer in på henne

Fast efter x år i branschen blir väl utseendet/modet lite likriktat bland "kollegorna"
Citera
2011-05-31, 02:30
Medlem
malmomannens avatar
detta är inte asiaten utan en annan dam, vidrig dock!
Citera
2011-05-31, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Man skattar inte för horpengarna så man är ju pank, har inget till mat hyra etc, måste gå till soc. *farbror lär ut hur man börjar tänka som 99% av världens befolkning utanför styrelserummen i väst*

Ok, jag fattar det Jag menade väl bara att jag trodde inte man fick soc-pengar om det misstänks att man jobbar svart. Sen om det är som byggjobbare eller fnask, spelar kanske ingen roll! Som sagt var jag missunnar henne dock inte alls, stackars människa, hon ser så ensam och olycklig ut..
Citera
2011-06-07, 00:09
Medlem
Då skall jag ta denna kvinna i försvar! Hon är INTE prostituerad! Hon är helt enkelt en kvinna som gillar att visa upp sig, hon är exhibitionist, och inget annat.

Och jag gillar henne!

Första gången jag såg henne var i december när snön och halka i centrala Malmö var extrem. När alla andra gick "snöskor" gick hon i stövlar med 12 centimeter höga stilettklackar, svarta strumpor, minikjol och leopardpäls.

Jag passerade henne medvetet ett flertal gånger för att njuta av henne! Superhäftig!

Andra gången jag såg henne var i mars på Malmö C. Hon satt på en av bänkarna inne på Malmö C och visade upp sig i minikjol och svarta stayups och hon visade mycket nakna lår. Eftersom jag stod och väntade på en kompis, vars tåg var ca 30 minuter försenat, kunde jag kolla in hennes beteende. Hon var inte ett dugg intresserad av mäns uppvaktning. Hon avvisade dem mycket bestämt. Hon var mycket irriterad av mäns uppvaktning.

I fredags eftermiddag var jag på Värnhemstorget i Malmö. Hon satt på en bänk och visade upp sig i stayups och minikjol. Många män gav henne en lång blick och säkerligen noterade hon detta. Hon är exhibitionist och hon gillar att visa upp sig. Jag har blivit oerhört nyfiken på henne. Jag passerade henne under en halvtimmes tid ca 7-8 gånger. Och gav henne ett leende. Hon förstod att jag ville bara titta på henne. Och hon kände möjligen igen mig från tidigare "möten". När jag gick förbi henne den ca tredje gången så knäppte hon upp sin jacka och började "rätta" till sin blus. Under jackan hade hon en blus som var helt genomskinlig. Hennes bröst var fullt synliga och hon rättade till banden mycket omsorgsfullt. Överdrivet omsorgsfullt......det här upprepades igen efter varje tillfälle jag passerade henne. Och hon sökte mig med blicken när jag passerade henne. Hon uppskattade mina blickar!

Hon är exhibitionist och låt hon vara det! Jag gillar henne!
Citera
2011-06-07, 00:17
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beachvoy
Då skall jag ta denna kvinna i försvar! Hon är INTE prostituerad! Hon är helt enkelt en kvinna som gillar att visa upp sig, hon är exhibitionist, och inget annat.

Och jag gillar henne!

Första gången jag såg henne var i december när snön och halka i centrala Malmö var extrem. När alla andra gick "snöskor" gick hon i stövlar med 12 centimeter höga stilettklackar, svarta strumpor, minikjol och leopardpäls.

Jag passerade henne medvetet ett flertal gånger för att njuta av henne! Superhäftig!

Andra gången jag såg henne var i mars på Malmö C. Hon satt på en av bänkarna inne på Malmö C och visade upp sig i minikjol och svarta stayups och hon visade mycket nakna lår. Eftersom jag stod och väntade på en kompis, vars tåg var ca 30 minuter försenat, kunde jag kolla in hennes beteende. Hon var inte ett dugg intresserad av mäns uppvaktning. Hon avvisade dem mycket bestämt. Hon var mycket irriterad av mäns uppvaktning.

I fredags eftermiddag var jag på Värnhemstorget i Malmö. Hon satt på en bänk och visade upp sig i stayups och minikjol. Många män gav henne en lång blick och säkerligen noterade hon detta. Hon är exhibitionist och hon gillar att visa upp sig. Jag har blivit oerhört nyfiken på henne. Jag passerade henne under en halvtimmes tid ca 7-8 gånger. Och gav henne ett leende. Hon förstod att jag ville bara titta på henne. Och hon kände möjligen igen mig från tidigare "möten". När jag gick förbi henne den ca tredje gången så knäppte hon upp sin jacka och började "rätta" till sin blus. Under jackan hade hon en blus som var helt genomskinlig. Hennes bröst var fullt synliga och hon rättade till banden mycket omsorgsfullt. Överdrivet omsorgsfullt......det här upprepades igen efter varje tillfälle jag passerade henne. Och hon sökte mig med blicken när jag passerade henne. Hon uppskattade mina blickar!

Hon är exhibitionist och låt hon vara det! Jag gillar henne!

Eller så är hon hora och du är exhibitionist-gluttare och kan därför inte svälja faktumet och således ditt felsteg i din hobbyutövning.
Citera
2011-06-07, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Eller så är hon hora och du är exhibitionist-gluttare och kan därför inte svälja faktumet och således ditt felsteg i din hobbyutövning.

Och ca åtta minuter efter mitt inlägg vet du vad allt handlar om....du vet inte ett skit vad handlar om... du vet ingenting om vad det handlar om..... när en exhibitionist möter en voyeur.
Citera
2011-06-07, 00:34
Medlem
knullklassons avatar
Har hon inte Facebook?
Jag har också sett henne några gånger. Visste dock inte att hon hade minikjol på sig. Har hela tiden trott att hon endast gick omkring i stay-ups, trosor och pälsjackan.

Spärra in härket!
Citera
2011-06-07, 01:34
Medlem
malmomannens avatar
damen är hora och inget annat..
Citera
2011-06-07, 10:31
Medlem
psaks avatar
Borde hon inte anmälas som blottare?
Citera
2011-06-07, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beachvoy
Och ca åtta minuter efter mitt inlägg vet du vad allt handlar om....du vet inte ett skit vad handlar om... du vet ingenting om vad det handlar om..... när en exhibitionist möter en voyeur.

lol....hon är prostituerad. Men fantisera du vidare, pöjk.
Citera
2011-06-08, 18:19
Medlem
Beteenden som man inte förstår fördömer man. Om en kvinna inte passar in i ens inskränkta mall för hur kvinnor skall vara, så förpassar man henne till samhällets botten, en hora. Då blir retoriken lika trångsynt som vissa av debattörerna här. Bevisen är tunga; det syns att hon är en hora…..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in