2025-10-13, 17:29
Avslutad
Agneta ska utforska UFO fenomen i
”Mindgap” i Viaplay den 12 november.

https://nyheter24.se/noje/kultur/1424828-agneta-sjodins-ufo-serie-visas-i-tv
Citera
2025-10-13, 18:59
Medlem
Mitt intryck av denna kvinna är att hon är naiv och rätt korkad men också snäll. Och pga detta förmodligen lätt missuppfattar saker och saknar förmåga till flexibelt tänk. Eventuellt lättkränkt, lättmanipulerad och besviken när hennes goda handlingar och blåögda teorier tas emot med skepsis. Hon känner ju så starkt i hjärtat att hon har rätt! Man ska följa hjärtat, inte logik och fakta! Pga korkad också rädd för att bli lurad - eftersom det ju är stor risk! - och är därför mycket misstänksam mot t ex vaccin och strålning. Däremot omfamnar hon säkert ufon, konspirationsteorier, kristaller, horoskop, tarot och annat ”andligt" med öppna armar.
Citera
2025-11-23, 14:51
Medlem
Generalanderssons avatar
Sveriges vackraste / sexigaste kvinna
Citera
2025-11-23, 15:00
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Kanske en gång för länge sedan. Nu har hon blivit en oattraktiv kärring.
Citera
2025-11-23, 15:01
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren

Fräsch för sin ålder.
Citera
2025-11-23, 15:04
Medlem
P55s avatar
Citat:

Nej. Kanske en gång i tiden den snyggaste på TV4 men absolut inte Sveriges vackraste. Men smaken är som baken...
Citera
2025-11-23, 15:07
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnsmal
Mitt intryck av denna kvinna är att hon är naiv och rätt korkad men också snäll. Och pga detta förmodligen lätt missuppfattar saker och saknar förmåga till flexibelt tänk. Eventuellt lättkränkt, lättmanipulerad och besviken när hennes goda handlingar och blåögda teorier tas emot med skepsis. Hon känner ju så starkt i hjärtat att hon har rätt! Man ska följa hjärtat, inte logik och fakta! Pga korkad också rädd för att bli lurad - eftersom det ju är stor risk! - och är därför mycket misstänksam mot t ex vaccin och strålning. Däremot omfamnar hon säkert ufon, konspirationsteorier, kristaller, horoskop, tarot och annat ”andligt" med öppna armar.
Agneta ser bra ut, ännu idag. Såg henne i IRL för bara några veckor sedan. Absolut en kvinna jag skulle kunna gå ut och ta ett glas vin med om jag varit singel, men hon är nog inte någon man kan leva med i längden.

Nu delar jag inte hennes teorier om vare sig kristaller, ufon, tarot och andlighet. Hon är en känslomänniska helt klart, sen är hon nog inte helt lätt att leva med. Upplever att hon inte riktigt har styr på vad hon ska tro eller inte tro.

Jag ser henne som snäll och rätt snygg, men inte så smart då hon tror på allt möjligt flummeri. Hon skulle behöva ha stabil man vid sin sida som inte är någon kändisfjant, utan gärna någon vanlig man med båda fötterna på jorden.

Hon påminner lite Malin Berghagen, även om Malin är betydligt mer flummig.

Citat:
Citera
2025-11-23, 15:13
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Nu tänder jag i stort sett aldrig på kvinnor över 30 men till Agnetas försvar så finns det betydligt värre exemplar som är 57. Hon har hållit fetman borta och behållit sitt långa hår istället för att klippa tantfrisyr. Inte ens det gråa håret är avtändande. Hon är helt klart gångbar åtminstone fysiskt. Sedan är hon en sökare och drömmare som kanske inte har båda fötterna helt på jorden men vad gör det? Lite småroligt att hon är så öppen med sina von Däniken-teorier. En färgklick i ett annars så skitnödigt och mellangrått svenskt folk som vanligen styrs av ångest och ateism.

Jag gillar Malin Berghagen av samma orsak. Full-on whacko som inte hymlar med sina esoteriska funderingar. Sådana här människor sätter färg på tillvaron.
Citera
2025-11-23, 15:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Hon är fortfarande en 5+ brud. Dessutom så ser hon betydligt yngre ut än 57.

Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nej. Kanske en gång i tiden den snyggaste på TV4 men absolut inte Sveriges vackraste. Men smaken är som baken...
Hon är en sanslöst vacker, sexig, elegant och charmig kvinna, och hon är lika vacker i 2025 som det hon var för 20 år sedan.
Citera
2025-11-23, 20:39
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:

Hon är en sanslöst vacker, sexig, elegant och charmig kvinna, och hon är lika vacker i 2025 som det hon var för 20 år sedan.

Det räcker inte när kvinnan tror på horoskop
Citera
2025-11-24, 00:59
Medlem
P55s avatar
Citat:

Som sagt, smaken är som baken och din högst subjektiva åsikt tror jag inte många håller med om.
Citera
2025-11-24, 06:56
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Hon ser tråkig och gammal ut med sitt gråa hår 😱
Jämför med hur hon såg ut för några år sedan. Människan har åldrats rätt dåligt. Dessutom verkar hon vara vidskeplig och flummig 😁
Hon har gått från att vara en snygg milf till bli en riktig tant.
En skrämmande utveckling 🤣

Citat:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in