Citat:
Ursprungligen postat av
pinnsmal
Mitt intryck av denna kvinna är att hon är naiv och rätt korkad men också snäll. Och pga detta förmodligen lätt missuppfattar saker och saknar förmåga till flexibelt tänk. Eventuellt lättkränkt, lättmanipulerad och besviken när hennes goda handlingar och blåögda teorier tas emot med skepsis. Hon känner ju så starkt i hjärtat att hon har rätt! Man ska följa hjärtat, inte logik och fakta! Pga korkad också rädd för att bli lurad - eftersom det ju är stor risk! - och är därför mycket misstänksam mot t ex vaccin och strålning. Däremot omfamnar hon säkert ufon, konspirationsteorier, kristaller, horoskop, tarot och annat ”andligt" med öppna armar.
Agneta ser bra ut, ännu idag. Såg henne i IRL för bara några veckor sedan. Absolut en kvinna jag skulle kunna gå ut och ta ett glas vin med om jag varit singel, men hon är nog inte någon man kan leva med i längden.
Nu delar jag inte hennes teorier om vare sig kristaller, ufon, tarot och andlighet. Hon är en känslomänniska helt klart, sen är hon nog inte helt lätt att leva med. Upplever att hon inte riktigt har styr på vad hon ska tro eller inte tro.
Jag ser henne som snäll och rätt snygg, men inte så smart då hon tror på allt möjligt flummeri. Hon skulle behöva ha stabil man vid sin sida som inte är någon kändisfjant, utan gärna någon vanlig man med båda fötterna på jorden.
Hon påminner lite Malin Berghagen, även om Malin är betydligt mer flummig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Sveriges vackraste / sexigaste kvinna