2017-06-09, 10:50
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Tror nog Agneta skulle må bäst av att träffa en vanlig Svenssonkille. Ingen "framgångsrik" egenföretagare med jättebåt, 12 bilar, tre hus osv. Heller ingen skitstövel som Runar Söögard. Utan en helt vanlig kille som håller sig i normal form har ett vanligt jobb, typ målare, lastbilschaufför, ingenjör eller vad som helst. En man som är lugn och som inte har 18 projekt igång samtidigt, någon som alltid kommer hem på kvällen, ingen kändisidiot.

Det har hon också provat på om jag inte minns fel. Hennes ungdomskärlek som hon gifte sig med.
Hur länge höll det?
Citera
2017-06-09, 11:11
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Varför skulle en "vanlig" svensonkille vilja ha Agneta..!!.
Det lär vara många. Hon verkar ju vara både trevlig och snygg.
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Det har hon också provat på om jag inte minns fel. Hennes ungdomskärlek som hon gifte sig med.
Hur länge höll det?
Jo, nu kan jag ju inte alla hennes turer och förhållanden hit och dit. Det jag upplever med henne är att hon är en sökare, hon letar o letar, men hon letar efter fel egenskaper. Lite som att du behöver en hammare för att slå in en spik, men du letar efter en skruvmejsel i stället. Skruvmejseln kan inte göra hammarens jobb.

Nu vet jag inte hur hennes s k ungdomskärlek var, men kan ju bara gissa att han var lite av en jet-set typ. Som jag sa så vet jag inte så mycket om hennes killar, men de verkar alla vara den där extremt utåtriktade och resultatinriktade typen som tror att den som har flest hus, bilar, båtar, pengar när de dör vinner. De missar liksom att leva. Jag vet inte varför hon söker sig till dessa typer, men jag tänker att en man som kommer hem varje dag på kvällen, som inte springer på massa kvällsevent, är bortresta var eviga helg mm skulle vara bättre för henne. Någon som hon kan prata med, som är närvarande mm. Jag upplever att Agneta är en rätt känslig kvinna och behöver ha en lugn och trygg man.Dit kan man i a f inte räkna Runar m fl.
Citera
2017-06-17, 09:29
Medlem
fredrikdenstores avatar
Dags för nästa tjur?
http://www.expressen.se/noje/agneta-sjodins-krasch-med-miljonaren-pierre/
Citera
2017-06-17, 09:53
Medlem
emma80s avatar
Hon har säkert redan hunnit dejta någon annan efter Pierre, på de 1,5 veckor(?) som har gått sedan de bröt upp. Säkert varit halvvägs till altaret med någon ny också, i sin egen lilla värld.

Ena månaden träffar hon någon ny, hennes livs kärlek naturligtvis, månaden efter gör de slut och karusellen drar igång på nytt. Som en vinylskiva som har hakat upp sig.

Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Dags för nästa tjur?
Citera
2017-07-24, 14:34
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Dags för nästa tjur?

Alfahannen Pierre Dahl dök inte upp på Agnetas 50 årsfest, så Agneta är singel.

Kanske blir kändis-pt:n Rickard Nordström Agnetas nästa pojkvän ?
Citera
2017-10-12, 22:13
Medlem
Påstod i gårdagens Expressen att hon nobbade att ha sex med Tom Cruise...
Citera
2017-12-11, 10:49
Medlem
Teleslingas avatar
Jag läste i en annan tråd (om turerns i Bingolotto) att Agneta skulle vara alkoholiserad. Det var i så fall mycket tråkigt att höra, men ligger det någon sanning i de ryktena? Någon som kan bekräfta?
Citera
2017-12-11, 11:33
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Jag läste i en annan tråd (om turerns i Bingolotto) att Agneta skulle vara alkoholiserad. Det var i så fall mycket tråkigt att höra, men ligger det någon sanning i de ryktena? Någon som kan bekräfta?

Det enda jag kan bekräfta är att hon och även LottaE är två riktiga gaphalsar, och karltokiga båda, så nu blir det nog någon ny # i Bingolotto.
Se upp alla män för " tafs"
Citera
2017-12-11, 11:37
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Det enda jag kan bekräfta är att hon och även LottaE är två riktiga gaphalsar, och karltokiga båda, så nu blir det nog någon ny # i Bingolotto.
Se upp alla män för " tafs"
Ja, men det vet ju alla. Skrattade högt när någon benämnde Lotta Engberg med epitetet PK - det är ju det minsta hon är. Kladdig, gapig och skattefuskande. Lite som vilken karl som helst.

Man kan dock undra vad fasen Agnetas problem är. Precis som många andra skrivit här, verkar hon vara något av en sökare. Men varför hittar hon liksom aldrig rätt, vare sig i privatlivet eller i karriären, tro?
Citera
2017-12-11, 15:03
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Ja, men det vet ju alla. Skrattade högt när någon benämnde Lotta Engberg med epitetet PK - det är ju det minsta hon är. Kladdig, gapig och skattefuskande. Lite som vilken karl som helst.

Man kan dock undra vad fasen Agnetas problem är. Precis som många andra skrivit här, verkar hon vara något av en sökare. Men varför hittar hon liksom aldrig rätt, vare sig i privatlivet eller i karriären, tro?
Hon är ursprungligen från skogen "hälsing" och då hon kom till storstaden visade sig att alla tyckte hon var skitfin, och hon var inte sen att haka på, tycker om kuk helt enkelt, och inget fel i detta. Jag undrar om inte Gunde S har varit där och doppat dalakuken i den viken.
Citera
2017-12-11, 16:36
Medlem
godboys avatar
Ja. Hon är lite tragisk. Hon verkar vara en varm tjej. Tyvärr känns det väl som hon väljer skitstövlar till karlar hela tiden. Hon borde satsa på en enkel och lugn man av folket, inte kända elitister. Hon kan helt klart försörja sig själv.
Citera
2017-12-11, 23:59
Avslutad
Agneta har behandlats illa så ofta då hon är för naiv. Adams diss mot henne efter första programmet via problematik i andra programledarjobb. Hon lär ju ha en hel del metoo att berätta om. åtminstone låter det som det då man hört henne prata om TV-branschen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in