Citat:
Ursprungligen postat av
Blah blah Blah
Varför skulle en "vanlig" svensonkille vilja ha Agneta..!!.
Det lär vara många. Hon verkar ju vara både trevlig och snygg.
Citat:
Ursprungligen postat av
P55
Det har hon också provat på om jag inte minns fel. Hennes ungdomskärlek som hon gifte sig med.
Hur länge höll det?
Jo, nu kan jag ju inte alla hennes turer och förhållanden hit och dit. Det jag upplever med henne är att hon är en sökare, hon letar o letar, men hon letar efter fel egenskaper. Lite som att du behöver en hammare för att slå in en spik, men du letar efter en skruvmejsel i stället. Skruvmejseln kan inte göra hammarens jobb.
Nu vet jag inte hur hennes s k ungdomskärlek var, men kan ju bara gissa att han var lite av en jet-set typ. Som jag sa så vet jag inte så mycket om hennes killar, men de verkar alla vara den där extremt utåtriktade och resultatinriktade typen som tror att den som har flest hus, bilar, båtar, pengar när de dör vinner. De missar liksom att leva. Jag vet inte varför hon söker sig till dessa typer, men jag tänker att en man som kommer hem varje dag på kvällen, som inte springer på massa kvällsevent, är bortresta var eviga helg mm skulle vara bättre för henne. Någon som hon kan prata med, som är närvarande mm. Jag upplever att Agneta är en rätt känslig kvinna och behöver ha en lugn och trygg man.Dit kan man i a f inte räkna Runar m fl.