• 5
  • 6
2011-05-15, 08:28
Medlem
dextons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Tja, det kan väl bero på att alla brushor kopplas in och de oftast är fega och går i en större grupp när man är ensam.

Ja, som om detta beteende inte gäller samtliga ungdomar i detta gäng som gillar att söka skydd i gruppen. Det är ju ett uppenbart svaghetstecken men överhuvudtaget ett mänskligt fenomen, inget specifikt för invandrare.

Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Jag har aldrig backat för en blatte under hela mitt liv, har heller aldrig fått stryk av dom heller.
Jag slår först och snackar sen. Många blattar har börjat o tjafsa, dom förväntar sig att man ska backa, alt börja att tjafsa tillbaka, men så fort blatten öppnar käften så skickar jag iväg en "vänster-höger-vänster"-kombination.

Innan tråden spårar ur helt och blir nån slags "vi svenskar kan minnsann slåss" (aka. babian-svenskar med hotad heder) så vill jag återigen påminna om vad TS menade, vilket är när folk sitter i skyddad verkstad (som på detta forum exempelvis) och öser ur sig saker just FÖR ATT DET GÅR HÄR. Det är ju positivt med anonyma forum på det sättet att alla kan komma till tals och att man kan tala fritt utan att riskera vedergällning.
Problemet uppstår när folk missbrukar denna frihet till att slänga ur sig dynga i tråd in och tråd ut, saker dom aldrig skulle ha ballar att säga "out in public".

Jag vet redan att det finns babian-svenskar som vågar slåss. Det finns ännu fler svenskar som vågar slåss när dom krökat. Men generellt så är svenskens fredliga och mindre våldbenägen än ex. Mellanöstern-lirare. Det vet vi alla, så det behöver väl knappast diskuteras.

Som svensk skäms jag dock över svenskar som kastar skit när dom sitter säkert. Skit dom aldrig skulle kastat utan skyddet. Hyckleri.
Citera
2011-05-15, 08:59
Medlem
Nej. Den genomsnittlige moderne mannen går bara till attack mot kartongliknande fullkornsbröd som en pythonorm mot ett byte. Sen när han svalt det med bregott utan att knappt tugga drivs han ut i världen genom inhållna fisar och sin egen självbelåtenhet av att ha gjort något rätt och nyttigt. På sitt jobb som huvudsakligen är administrativt går datatiden åt till att jobba, och möjligtvis en smygporrsession under lunchen - en lunch där dett intages en måttlig portion likdelar som "mannen" inte är man nog att döda själv. Detta vägs upp av ett "fint" kompromissande via ett ökat intag av baljväxter - vilket för tankarna till de inhållna fisarna åter en gång.

Så nej. Den moderne svenske mannen är inte den som fegt sitter och kaxar på nätet, det är det vi kommun/femin/naz/onan-istiska arbetslösa/deltidsarbetande parasitdrägg som gör. Som nu... av mig
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in