2011-04-10, 12:24
Medlem
putte31s avatar
Hur många fler än jag njuter av det? Tycker att söndagsfyllan är helt klart bättre än fredag och lördagsfyllan. Inte så att man blir skitfull utan bara går och myser och fixar saker. Nackdelen är att man kan vara en aning sliten på måndagen när man skall till jobb. Jag vet att det finns en beroende-problematik gällande detta så det behöver ni inte påpeka.

Spontanta tankar och funderingar?
Citera
2011-04-10, 12:36
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Söndagar är helt klart den sämsta dagen i veckan, så lite alkohol låter som en trevlig idé.

Edit: Dock inget jag skulle överväga göra.
Senast redigerad av a25zkmiz-premium 2011-04-10 kl. 12:59.
Citera
2011-04-10, 12:38
Medlem
putte31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a25zkmiz-premium
Söndagar är helt klart den sämsta dagen i veckan, så lite alkohol låter som en trevlig idé.

Är det inte så? Söndag är annars riktigt tråkiga dagar som man "piffar up" med fyllan!
Citera
2011-04-10, 12:39
Medlem
Janus-Richmonds avatar
Skulle inte passa mig det minsta. Lägger hellre ett träningspass på söndagen för att kompensera eventuellt osunt leverne tidigare i helgen samt toppa formen inför arbetsveckan.

Undantaget är väl kanske om det regnar så att man måste ta en pilsner för att inte få ångest.
Citera
2011-04-10, 12:43
Medlem
Jorups avatar
Ett trevligt träningspass, en smörig film på TV3 och en tidig kväll är en söndag det.
Idag ska det även ses Frölundas J20 final mot Skellefteå!
Citera
2011-04-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janus-Richmond
Skulle inte passa mig det minsta. Lägger hellre ett träningspass på söndagen för att kompensera eventuellt osunt leverne tidigare i helgen samt toppa formen inför arbetsveckan.

Det är ju det sämsta man kan göra om man har festat de tidigare dagarna, träna inte bakis!
Citera
2011-04-10, 13:21
Medlem
putte31s avatar
Kan ju vara så att det beror på vilken typ av jobb man har(eller inte har). Jag jobbar som IT-konsult så jag kan lätt slappa förmiddagen och sen så är man hyffsat pigg på eftermiddagen och får saker och ting gjorda. Ska man dock leverera direkt på måndag-morgonen så blir det lite svårt att dricka på söndagen.
Citera
2011-04-10, 13:57
Medlem
Knotknets avatar
Dricker väldigt sällan på söndagar men måndagar däremot håller jag högt. Skönt med en fylla efter ett tråkigt arbetspass.
Citera
2011-04-10, 17:19
Medlem
första söndagen jag dricker idag.en kvarte är insupen.minst en till står på tur.
skiter högaktningsfullt iallt just nu.
Citera
2011-04-10, 19:26
Medlem
Såg att flera av er föredrar ett träningspass istället för en söndagsbira, kan i och för sig hålla med, men bara för att man gör det ena behöver man ju inte utesluta det andra , just sitter jag och suger på en god öl efter ett härligt löpningspass, finns inget bättre
Citera
2011-04-10, 22:58
Medlem
Dr.hankeys avatar
Jobbar oftast både fredag och lördag men brukar då vara ledig måndag så några öl varje söndag hör mer eller mindre till.
Citera
2011-04-11, 12:02
Medlem
saggesalivs avatar
Tre stycken elk öl på en söndag sitter som ett stolpskott i röven.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in