2011-04-10, 04:57
Medlem
Jag tog min första 15 mg 2c-b för tre timmar sen men känner ännu ingenting

Jag tog den genom att krossa den och blanda med vatten och drack. Jag ville inte snorta det eftersom det ska göra väldigt ont

pillret var ljusblått med en svamp på. kommer det att slå in eller kommer inget hända? jag har ju läst att det ska ta 30-90 minuter.
Citera
2011-04-10, 05:16
Medlem
Zixxxtens avatar
Antingen har du för hög tolerans, eller så var det som du så fint uttryckte det "bara skit". 15 mg sa du? du poppade bara en eller?
Citera
2011-04-10, 05:19
Medlem
som jag sa var det första gången så har nog inte för hög tolerans
jag tog bara ett.

men det kan inte va så att de slår in senare än 3 och en halv timme efter jag tagit det?
Citera
2011-04-10, 05:30
Medlem
Zixxxtens avatar
Det är droger, vad som helst kan hända! Brukar köra aningen stadigare än så iaf. Men om vi säger såhär att dagen efter så har det förekommit att man haft visuals även då, ibland riktigt kraftiga men oftast lite mindre inte så skrämande överraskningar. Typ lätta nodder som på moff. Skulle inte tro att du har nånting att vara orolig över, men man ska aldrig säga aldrig! Om du förstår vad jag menar?
Citera
2011-04-10, 05:54
Medlem
tycker det låter konstigt att kroppen skulle ta upp det många timmar efter att man intagit det.

en kompis tog samma men snortade det och kände då av ruset. kan det vara olika eller? tycker ändå kroppen borde ta upp det efter ett tag oralt. kan det vara så att min kropp tagit upp lite i taget då jag krossade pillret?
Citera
2011-04-10, 07:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snicker
tycker det låter konstigt att kroppen skulle ta upp det många timmar efter att man intagit det.

en kompis tog samma men snortade det och kände då av ruset. kan det vara olika eller? tycker ändå kroppen borde ta upp det efter ett tag oralt. kan det vara så att min kropp tagit upp lite i taget då jag krossade pillret?
Det ska ta ungefär 1h innan det slår på oralt, så antingen var det dåliga grejer eller så tog du för låg dos. Du gjorde rätt i att krossa dom, men nästa gång rekommenderar jag att du bombar dom istället, dvs. lindar in pulvret i toapapper eller dyl. Vill du trippa på pillerna oralt så måste du nog dessutom ta två, för 15mg oralt (om det nu var 15mg) är ganska lite.
Citera
2011-04-10, 11:45
Medlem
Jag körde likadana ljusblåa piller med en svamp på. Killen jag köpte av sa att jag bör köra minst 1½ för att få ut något utav det.
Så jag krossade 2st och snortade - vart en del OEVs'.

Kan inte mycket om 2c-b men misstänker att du tog lite för lite.
Citera
2011-04-10, 17:43
Medlem
Flusons avatar
absolut inte skit, räckte med 15mg i näsan för mig och jag trippade hårt i 3 timmar kanske.
Citera
2011-04-10, 18:51
Medlem
Parabolas avatar
Lite offtopic, men hur är det att blanda typ 35 mg 2-cb med en lapp lsd (shiva) ?
Citera
2011-04-10, 22:04
Moderator
kvm3s avatar
Hade du nyligen ätit innan intag?
Citera
2011-04-11, 00:21
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parabola
Lite offtopic, men hur är det att blanda typ 35 mg 2-cb med en lapp lsd (shiva) ?
Enligt en vän så ska det vara som en syratripp med förstärka hallucinationer. Dvs, 2C-B:n förstärker syrans visuella effekter snarare än att lägga till sina egna. Men jag har inte testat själv, så jag kan inte veta helt säkert.
Citera
2011-04-11, 00:25
Medlem
Byxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-Orridge
Enligt en vän så ska det vara som en syratripp med förstärka hallucinationer. Dvs, 2C-B:n förstärker syrans visuella effekter snarare än att lägga till sina egna. Men jag har inte testat själv, så jag kan inte veta helt säkert.

Precis så upplevde jag det. Starkt rekommenderat, en VÄLDIGT färgrik och rörelsestark resa rent visuellt.

OnT: Tycker 15mg låter lite, men det är bara jag. Brukar själv köra på minst 45 för att panga på bra...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in