Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Ska bli väldigt intressant att/om dom släpper en 4:a. Har spelat alla dom andra och det är bara 3:an som verkligen kändes vuxen, så jag ser fram emot att det fortsätter i samma anda
Tycker att The lost chapters är bäst hittills men trean är definitivt inte långt bakom.
Citat:
Ursprungligen postat av mörkgryning
Sju stycken?
Fick för mig att det var tre som gällde. Tyvärr så var varken tvåan eller trean något att hurra över så mina förväntningar är pissljumma om något.
Tvåan var ju faktiskt ganska uselt jämfört med The lost chapters men trean däremot tyckte jag levererade en riktigt bra spelupplevelse. Möjligtvis att hundjäveln känns lite onödig.
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
- Mera jobb
- Mera vapen/kläder/armor/
- Mera sid quest
- Svårare, 3an var ju ett skämt.
- Gå tillbaka till gamla lvl systemet, samt skrota "Road To Rule"
- Att kunna byta ut sitt pet mot något annat djur.
- Shields/Dual Wielding
Finns säkert mera, och vart/hur 4an kommer utspela sig är nog för tidigt att säga.
Håller med dig till viss del. Tycker dock inte spelet behöver vara svårare, det är liksom inte det som kännetecknar serien. Tycker även road to rule var helt okej. Shields och dual wielding ska jag tänka över innan jag uttalar mig om. Kan vara en bra idé. Saknade sköldar när jag fortfarande var en liten parvel som spelade the lost chapters. Men den längtan har lagt sig över åren.
Tänkte att det här ska bli spelets officiella tråd, även i framtiden.
Citat:
Ursprungligen postat av Bagdad
fable som ett multiplayer spel hade varit riktigt kul, vet inte hur dom skulle lösa det dock.
Håller med dig till 100 %.