Comodo hittade precis "nsii.dll" i mappen "C:\Windows\SysWOW64\" och varnade.
Jag har googlat på nsii.dll, men hittar bara information om nsi.dll. Kan tillägga att Comodo inte varnar för nsii.dll om jag högerklickar på filen och söker på det viset.
Comodo varnade samtidigt för ett program tillhörande routern (backdoor)
fan har du supit,sök med Avast om TS har redan Comodo.
Men ditt jävla praktmongo. Varför skulle det skada? Du hade själv väldigt mycket att komma med ser jag. Trivs du bra med att hoppa in i random trådar och droppa lite smileys?
Den är nu borta och datorn verkar fungera som den ska.
Det enda konstiga var att Comodo troligtvis inte gillade Avast. Skrivbordet hängde sig ett tag vid uppstart, ungefär som när jag installerade SP1 till W7...
Den är nu borta och datorn verkar fungera som den ska.
Det enda konstiga var att Comodo troligtvis inte gillade Avast. Skrivbordet hängde sig ett tag vid uppstart, ungefär som när jag installerade SP1 till W7...
Men, tack för hjälpen.
Kan bli cp när man har mer än ett AV installerat på samma gång, bara ta bort Avast igen så ska det inte vara några problem.
Men ditt jävla praktmongo. Varför skulle det skada? Du hade själv väldigt mycket att komma med ser jag. Trivs du bra med att hoppa in i random trådar och droppa lite smileys?
men dra något gammalt över dig,klart att datorn hänger sig när 2 antivurusprogram krockar,dig skulle jag aldrig lita på så praktmongo är väl du..